بالنسبة للكي باد بتفصل وتشتغل مع السينسور اما الشاشة قم بتغيرها وبعد ذلك تاكد من كونفيرت الشاشة


بالنسبة للكي باد بتفصل وتشتغل مع السينسور اما الشاشة قم بتغيرها وبعد ذلك تاكد من كونفيرت الشاشة
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات