اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السفيرgrh مشاهدة المشاركة
رجعت الفلاشة الاصلية وعملت اوتو فورمات الجهاز فصل خالص
فلشته بالفلاشه اللي رفعتها من طرفك أشتغل بس شاشة بيضا
مع العلم انا غيرت الشاشة ونفس العيب
لو ممكن فلاشة تكون بنفس البيانات دي

MTK_ROMINFO_v04R370M00_PCB01_GPRS_MT6225_S00.N_V56 0_Y30M10_0204_08A0812M_1_4D091125C01.BIN
جرب دى يا حبيبى وقريبه جدا من بياناتك


k300
MTK_ROMINFO_v04_R370M00_PCB01_GPRS_MT6225_S00N_V56 0_Y30M10_0204_08A0812M_1_4D090225C01BIN