انا جربت على البيتا ولكن مفيش فايدة نفس المشكلة والبرنامج بيكتب رسالة فيها شتيمة مقدرش اكتبها ؟؟؟؟؟
بس دة بيتا ومش زى اللى موجود ف الصورة اللى على البلوج على العموم ادينا مستنيين

.gif)
.gif)
.gif)
انا جربت على البيتا ولكن مفيش فايدة نفس المشكلة والبرنامج بيكتب رسالة فيها شتيمة مقدرش اكتبها ؟؟؟؟؟
بس دة بيتا ومش زى اللى موجود ف الصورة اللى على البلوج على العموم ادينا مستنيين
ضوابط المشاركة



المفضلات