انا جربت على البيتا ولكن مفيش فايدة نفس المشكلة والبرنامج بيكتب رسالة فيها شتيمة مقدرش اكتبها ؟؟؟؟؟

بس دة بيتا ومش زى اللى موجود ف الصورة اللى على البلوج على العموم ادينا مستنيين