قائمة الاعضاء المشار اليهم

النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: خطفو حبيبي

  1. #1
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية zein2008

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Apr 2008
    الدولة
    Egypt
    Phone
    Nokia E90
    المشاركات
    2,994
    الشَكر (المُعطى)
    2597
    الشَكر (المُستلَم)
    3593
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    139

    افتراضي خطفو حبيبي

    خطفو حبيبي





    خطفو حبيبي




    خدعوني وخطفوه المجنون

    لو غالي بكره اكيد حيهون

    ده خدعني وخدعك يا عبيطه

    بكلامه المعسول المفتون

    السم يا ناس فيها مدفون

    ووعوده الكدابه وظنون

    معقوله نصدق ملعون

    بيلاعب في عقول مجانين

    وتسالي واحنا راضين

    واللعبه خسرانه يا حلوين

    لو صادق كان يعشق مين

    يتحول وفي غمضت عين

    قال ايه حبيت الاتنين

    وياتري التالته تكون فين

    موجوده وياناس عارفين

    بالخيبه دايما ً راضيين

    بتولول بدموع العين

    خطفو حبيبي المهتور

    وخيانته في الكاس بتدور

    وقالو في المثل المأثور

    اللي خدته القرعه

    تبقي تاخده أم الشعور


    أين قلبي....؟؟
    هل ضاع بين الزحام...
    أم أغرقته قطرات الريهام..
    سانحني ...
    سأبحث عنه تحت أقدام البشر...
    هكذا أنا...
    ضعيفه بين الانام...
    تهزمني العواطف..
    ويبكيني الغرام.......
    سأناديك ياقلبي..
    في الدمعه الحزينه..
    في الطائر المهاجر..
    لأرض الاحلام...
    أعذرني..
    لاتلم اوتاري...
    ان عزفت بعدك الانغام...
    فأنا كما تري..
    وحيده...
    والرحيل يطاردني...
    وشبح الخوف يلازمني...
    ونفسي تقاوم الايام..
    ماذا فعلت...
    كي تجرحني السهام..
    وتكويني الالام....



    dS731766









    (البساطه سر الجمال)

  2. #2
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية Mohamed ashour

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    الدولة
    ...::-::... البلد اللي هزمت اسرائيل ...::-::...
    Phone
    GT-S5282
    المشاركات
    6,947
    الشَكر (المُعطى)
    21071
    الشَكر (المُستلَم)
    14620
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    3 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    434

    افتراضي رد: خطفو حبيبي

    الله علي الكلام الجامد ده يازين
    سلمت يداك

  3. #3
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية عصام الدين سليمان

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    الدولة
    الســـــــــــــــــــــودان
    Phone
    samsung s3
    المشاركات
    5,102
    الشَكر (المُعطى)
    5175
    الشَكر (المُستلَم)
    5204
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    148

    افتراضي رد: خطفو حبيبي

    الله الله على الكلام الحلوه ذى الشهد
    rdd84yt5

  4. #4
    صديق المنتدى

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2010
    الدولة
    رئيس جمهورية نفسى
    العمر
    27
    Phone
    iphone 6
    المشاركات
    3,492
    الشَكر (المُعطى)
    8368
    الشَكر (المُستلَم)
    3989
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    259

    افتراضي رد: خطفو حبيبي

    اية الكلام الجامد دة يا عم

  5. #5
    مشرف مساعد فى قسم الصيني اندرويد
    الصورة الرمزية ‏ASEM DANIAL

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Apr 2010
    الدولة
    سوريا
    المشاركات
    7,398
    الشَكر (المُعطى)
    4599
    الشَكر (المُستلَم)
    6828
    الإعجاب (المُعطى)
    104
    الإعجاب (المُستلَم)
    270
    غير معجبون (المُعطى)
    3
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    2 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    520

    افتراضي رد: خطفو حبيبي

    خطفو حبيبي

  6. الشَكر jaf2010 شَكر

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •