عندى جهاز 1650 فاصل شبكه بعد السوفت ونزلت pm وبعد زلك اشتغل وعملت un lock فصل وحولت كتير ممكن فلاشه rm-305 فيرجن 5.53 لحل المشكله

عندى جهاز 1650 فاصل شبكه بعد السوفت ونزلت pm وبعد زلك اشتغل وعملت un lock فصل وحولت كتير ممكن فلاشه rm-305 فيرجن 5.53 لحل المشكله
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات