فلشه على الاصدارة المطلوبة مش مشكلة
الجهاز dxt4
فلش عادي وتكون عربي عشان مافيك ترفعها بعد الفك

.gif)
.gif)
.gif)
فلشه على الاصدارة المطلوبة مش مشكلة
الجهاز dxt4
فلش عادي وتكون عربي عشان مافيك ترفعها بعد الفك
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات