صراحة تسلم بجد انا كنت هقع فى مشكلة كبيرة بسبب العطل دة
انا حطيتة على الشاحن اشتغل
كدا اقوم بقى بتركيب كرستالات البيانات ؟؟






صراحة تسلم بجد انا كنت هقع فى مشكلة كبيرة بسبب العطل دة
انا حطيتة على الشاحن اشتغل
كدا اقوم بقى بتركيب كرستالات البيانات ؟؟
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات