الســـــــــــلا عليكم ورحمه الل وبركاته اخواني الكرام بع تجارب عديده وصلنت الحل الاكيد لتسجيل uem عن طريقه manual وبصوربسم الله نبداءاولا اعمل شيك للجهاز وانسخ منه رقم uemوالثانيه هي طريقه لصق الuem
.gif)
الســـــــــــلا عليكم ورحمه الل وبركاته اخواني الكرام بع تجارب عديده وصلنت الحل الاكيد لتسجيل uem عن طريقه manual وبصوربسم الله نبداءاولا اعمل شيك للجهاز وانسخ منه رقم uemوالثانيه هي طريقه لصق الuem
المفضلات