المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السخاوى انا اتجوزها ياعلام بس اوعى تكون شكل الاساتزه اللى فى الصوره دوووووول ما هما اللى فى الصوره فعلا يا بوب ههههههههههههههههه حلال عليك
اللهم إني ظلمت نفسي ظلماً كثيراً، ولا يغفر الذنوب إلا أنت. فاغفر لي مغفرةً من عندك، وارحمني إنك أنت الغفور الرحيم جيم فلاش = هوستينج العرب
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات