قائمة الاعضاء المشار اليهم

النتائج 1 إلى 9 من 9

الموضوع: صعيدى فى يرنامج من سيربح المليون

  1. #1
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية عصام الدين سليمان

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    الدولة
    الســـــــــــــــــــــودان
    Phone
    samsung s3
    المشاركات
    5,102
    الشَكر (المُعطى)
    5175
    الشَكر (المُستلَم)
    5204
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    149

    Thumbs up صعيدى فى يرنامج من سيربح المليون

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    هذا يقولك فيه صعيدي اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:

    عصفور باليد ولا عشرة على



    أ) الشجرة ------------------- ب) البقرة



    ج) الصفراء ---------------- د) الحمراء



    فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة . ما نسأل الجمهور،

    فكان جواب الجمهمور 100% الجواب الأول الشجرة،

    فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة

    والجواب الثاني البقرة.

    فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .

    طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --)

    راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.

    فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي

    فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:

    عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة





  2. #2
    .: جيماوي رائع :.
    الصورة الرمزية sayed01

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Nov 2009
    الدولة
    تونس المهدية
    Sonork
    1596563:gem flash
    Phone
    blackberry curve 8520
    المشاركات
    997
    الشَكر (المُعطى)
    1075
    الشَكر (المُستلَم)
    730
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    28

    Talking رد: صعيدى فى يرنامج من سيربح المليون

    loool





  3. #3
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية Tota*

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Oct 2009
    الدولة
    egypt
    العمر
    28
    Phone
    n73
    المشاركات
    1,727
    الشَكر (المُعطى)
    2271
    الشَكر (المُستلَم)
    2812
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    131

    افتراضي رد: صعيدى فى يرنامج من سيربح المليون

    الحمد لله ان عمل كدا كنت خايفه يجاوب
    ههههههههههه

  4. #4
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية عصام الدين سليمان

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    الدولة
    الســـــــــــــــــــــودان
    Phone
    samsung s3
    المشاركات
    5,102
    الشَكر (المُعطى)
    5175
    الشَكر (المُستلَم)
    5204
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    149

    افتراضي رد: صعيدى فى يرنامج من سيربح المليون

    مشكوره عزيزتى توتا واخىsayed01 على المرور الجميل بالتعليق

  5. الشَكر Tota* شَكر
  6. #5
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية السخاوى

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    .::: Egypt :::.
    العمر
    35
    Phone
    w702
    المشاركات
    15,687
    الشَكر (المُعطى)
    19512
    الشَكر (المُستلَم)
    21863
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    6 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    991

    افتراضي رد: صعيدى فى يرنامج من سيربح المليون

    ههههههههههههههههههههههههههههههه


    دا فعلا غبى جداااااااااااا

  7. الشَكر Abu Ahmed*GEM شَكر
  8. #6
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية Abu Ahmed*GEM

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    تركيا - اسطنبول
    Sonork
    100.1589366
    Phone
    s3 Neo
    المشاركات
    2,913
    الشَكر (المُعطى)
    9417
    الشَكر (المُستلَم)
    3102
    الإعجاب (المُعطى)
    1
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    188

    افتراضي رد: صعيدى فى يرنامج من سيربح المليون

    ههههههههههههههههههههههههههههههه

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    شكرا على الموضوع

  9. #7
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية gsm.magic

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    المــــغرب
    Sonork
    100.1592533
    Phone
    غير قار
    المشاركات
    4,112
    الشَكر (المُعطى)
    10457
    الشَكر (المُستلَم)
    14098
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    515

    افتراضي رد: صعيدى فى يرنامج من سيربح المليون

    هههههههههههههه

    الجملة الأخيرة تدل على دكائه
    GEM-FLASH
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    Gsm.magic

  10. #8
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية s.a.s.a

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    الدولة
    قنا
    العمر
    34
    Sonork
    100.1590739
    Phone
    iphone 6
    المشاركات
    4,150
    الشَكر (المُعطى)
    10330
    الشَكر (المُستلَم)
    14318
    الإعجاب (المُعطى)
    1
    الإعجاب (المُستلَم)
    2
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    4 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    266

    افتراضي رد: صعيدى فى يرنامج من سيربح المليون

    لية بس كدة كنت ماشى حلو
    خلى بالك علشان المنتدى ملغم بالصعايدة

  11. #9
    .:VIP Moderator:.
    اسم المحل
    كامتشو
    الصورة الرمزية EXplORer_70

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    GeM-FlAsH
    العمر
    26
    Sonork
    100.1607685
    Phone
    iphone 7S
    المشاركات
    17,436
    الشَكر (المُعطى)
    18065
    الشَكر (المُستلَم)
    26620
    الإعجاب (المُعطى)
    13
    الإعجاب (المُستلَم)
    80
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    2 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    77 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    881

    افتراضي رد: صعيدى فى يرنامج من سيربح المليون

    ههههههههههههههههههههههههههه


    ماتحولش تكررها يابوب

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •