المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kazem_305 والله ياجماعه ياريت التليفونات دى توقف فعلا ويريحونا منها اجهزه اكتر من عقيمه فى الصيانه سوا هارد او سوفت يا ريت يا ريت
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات