قائمة الاعضاء المشار اليهم

النتائج 1 إلى 10 من 13

الموضوع: مانولى يكذب من جديد

العرض المتطور

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
  1. #1
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية ::ahmed muka::.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2009
    الدولة
    ...<مــصــ جيم فلاش ــــر>...
    Phone
    n76 nokia
    المشاركات
    1,694
    الشَكر (المُعطى)
    1279
    الشَكر (المُستلَم)
    1441
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    77

    افتراضي رد: مانولى يكذب من جديد

    اخي الكريم راجع شرح الاخ الفاضل ابي الفاروق علي هذا الرابط https://www.gem-flash.com/vb/showthread.php?t=117118
    وبعد مراجعة الرابط المرفق من الاخ sir.eno البرنامج شغااااال 100%وده الرابط
    http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=944587


    [مركز YASMEN للصيانة
    ســوفت ويـر - هارد ويـر
    اجمد العاب جيل تالت http://www.gem-flash.com/vb/showthre...559#post473559

  2. #2
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية elnahas1975

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    مصــ ام الدنيا ـــر
    Phone
    samsung 7102
    المشاركات
    3,698
    الشَكر (المُعطى)
    100
    الشَكر (المُستلَم)
    4273
    الإعجاب (المُعطى)
    1
    الإعجاب (المُستلَم)
    6
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    148

    Talking رد: مانولى يكذب من جديد

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد موكا مشاهدة المشاركة
    اخي الكريم راجع شرح الاخ الفاضل ابي الفاروق علي هذا الرابط https://www.gem-flash.com/vb/showthread.php?t=117118
    وبعد مراجعة الرابط المرفق من الاخ sir.eno البرنامج شغااااال 100%وده الرابط
    http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=944587
    شكرا لك على التفاعل معنا فى هذا الموضوع ؟
    اولا: راجع انت الموضوع ال كاتبه مانولى نفسه هنــــــــــا
    ثانيا:مانولى نفسه طلب على الهوستنج من كل ال عنده اجهزة ان يكلمه على ال icq عشان يبعت له برنامج بيتا ويجربه ...........
    وال اللنك ال انت باعته

    ده رد ال جربوا البرنامج ال بعته مانولى لهم ............
    حاول تاخد بالك من التواريخ ال فى المشاركات هتعرف قصدى ؟
    وعلى فكرة مانولى رفع برنامج ال htc من الرابيدشير عشان محدش يعمل له داونلود .....
    حب ما تعمل ......... حتى تعمل ما تحب



الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •