اخي الكريم راجع شرح الاخ الفاضل ابي الفاروق علي هذا الرابط https://www.gem-flash.com/vb/showthread.php?t=117118
وبعد مراجعة الرابط المرفق من الاخ sir.eno البرنامج شغااااال 100%وده الرابط
http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=944587

اخي الكريم راجع شرح الاخ الفاضل ابي الفاروق علي هذا الرابط https://www.gem-flash.com/vb/showthread.php?t=117118
وبعد مراجعة الرابط المرفق من الاخ sir.eno البرنامج شغااااال 100%وده الرابط
http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=944587
[مركز YASMEN للصيانة
ســوفت ويـر - هارد ويـر
اجمد العاب جيل تالت http://www.gem-flash.com/vb/showthre...559#post473559




شكرا لك على التفاعل معنا فى هذا الموضوع ؟
اولا: راجع انت الموضوع ال كاتبه مانولى نفسه هنــــــــــا
ثانيا:مانولى نفسه طلب على الهوستنج من كل ال عنده اجهزة ان يكلمه على ال icq عشان يبعت له برنامج بيتا ويجربه ...........
وال اللنك ال انت باعته
ده رد ال جربوا البرنامج ال بعته مانولى لهم ............
حاول تاخد بالك من التواريخ ال فى المشاركات هتعرف قصدى ؟
وعلى فكرة مانولى رفع برنامج ال htc من الرابيدشير عشان محدش يعمل له داونلود .....
حب ما تعمل ......... حتى تعمل ما تحب
المفضلات