قائمة الاعضاء المشار اليهم

النتائج 1 إلى 10 من 13

الموضوع: مانولى يكذب من جديد

العرض المتطور

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
  1. #1
    .: جيماوي محترف :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    الدولة
    مصر
    Phone
    5130xm
    المشاركات
    3,550
    الشَكر (المُعطى)
    2162
    الشَكر (المُستلَم)
    2696
    الإعجاب (المُعطى)
    1
    الإعجاب (المُستلَم)
    2
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    176

    افتراضي رد: مانولى يكذب من جديد

    ثمن الدنجل يعتبر ملليم لمميزاته
    والله الموفق


    http://up.graaam.com/uploads/thum-2/...7f11c23ad3.jpg
    مع خاص تحياتي
    ezzat20088

  2. #2
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية elnahas1975

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    مصــ ام الدنيا ـــر
    Phone
    samsung 7102
    المشاركات
    3,698
    الشَكر (المُعطى)
    100
    الشَكر (المُستلَم)
    4273
    الإعجاب (المُعطى)
    1
    الإعجاب (المُستلَم)
    6
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    148

    Talking رد: مانولى يكذب من جديد

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmad yousif مشاهدة المشاركة
    مانول من زمان بكذب
    لما يكذب طنشه
    لما يصدق استفيد منه
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام الرميحي مشاهدة المشاركة
    مانول من زمان بكذب
    بس اللي عمله مش شويه برضه
    احنا استفدنا منه كتير
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sir.Eno مشاهدة المشاركة
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أنس حلبي مشاهدة المشاركة
    والله نحنا المشتفيدين ومانولي يتعارك مع راسكال
    والمستفيد نحنا ولو كان بعض التحديثات لاتعمل
    بانتظار الجديد من الثعلب

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rafat1711 مشاهدة المشاركة
    يا جماعهع مانولى ده موزع والموزع بيحاول يروج لسلعته كد ميقدر وباى طريقه دعايا تعجبه

    واحنا بصراحه كسبنه من وراه كتير قوى
    معملتلكش 3 سوبر دنجل فى 100 جنيه بس
    3*100 = 300
    واحنا مشترين الدنجل نفسه بكام 225 جنيه
    يعنى كسبنا اكتر من تمنه كتير قوى
    واهم كن ده كله
    انه رحمنا من احتكار مالكى ال ub box $mt box
    كانوا بيتشرطوا علينا وكردت وغيره
    وفودفون اكتفيشن
    وحاجات كتير قوى
    وان كان فك شفرت الفودفون بتاعته التانيه مش شغاله كسبنه منه
    انه استفز رسكال وخاله نزالها هو كمان فرى
    ممكن تقولى ايه الضرر اللى اتضرنها من وراء مانولى الكذاب ده
    ارجع واقولك استفدنا كتير منه قوى
    وملفات RPL Dct4 اللى بقيت فرى
    ده مش مكسب
    اعتقده انك مكسب كبير قوى قوى قوى
    لان ثمن الدنجل يعتبر ملليم لمميزاته

    والله الموفق
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ezzat2007 مشاهدة المشاركة
    ثمن الدنجل يعتبر ملليم لمميزاته
    والله الموفق
    مشكورين للردود ؟ بس ده موضوع مفتوح للنقاش ؟
    يعنى انا مش معا ولا ضد (مانولى _ رسكال ) ؟
    طبعا احنا المستفدين فى الاول والاخر .....................
    حب ما تعمل ......... حتى تعمل ما تحب



  3. #3
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية ::ahmed muka::.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2009
    الدولة
    ...<مــصــ جيم فلاش ــــر>...
    Phone
    n76 nokia
    المشاركات
    1,694
    الشَكر (المُعطى)
    1279
    الشَكر (المُستلَم)
    1441
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    77

    افتراضي رد: مانولى يكذب من جديد

    اخي الكريم راجع شرح الاخ الفاضل ابي الفاروق علي هذا الرابط https://www.gem-flash.com/vb/showthread.php?t=117118
    وبعد مراجعة الرابط المرفق من الاخ sir.eno البرنامج شغااااال 100%وده الرابط
    http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=944587
    [مركز YASMEN للصيانة
    ســوفت ويـر - هارد ويـر
    اجمد العاب جيل تالت http://www.gem-flash.com/vb/showthre...559#post473559

  4. #4
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية elnahas1975

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    مصــ ام الدنيا ـــر
    Phone
    samsung 7102
    المشاركات
    3,698
    الشَكر (المُعطى)
    100
    الشَكر (المُستلَم)
    4273
    الإعجاب (المُعطى)
    1
    الإعجاب (المُستلَم)
    6
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    148

    Talking رد: مانولى يكذب من جديد

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد موكا مشاهدة المشاركة
    اخي الكريم راجع شرح الاخ الفاضل ابي الفاروق علي هذا الرابط https://www.gem-flash.com/vb/showthread.php?t=117118
    وبعد مراجعة الرابط المرفق من الاخ sir.eno البرنامج شغااااال 100%وده الرابط
    http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=944587
    شكرا لك على التفاعل معنا فى هذا الموضوع ؟
    اولا: راجع انت الموضوع ال كاتبه مانولى نفسه هنــــــــــا
    ثانيا:مانولى نفسه طلب على الهوستنج من كل ال عنده اجهزة ان يكلمه على ال icq عشان يبعت له برنامج بيتا ويجربه ...........
    وال اللنك ال انت باعته

    ده رد ال جربوا البرنامج ال بعته مانولى لهم ............
    حاول تاخد بالك من التواريخ ال فى المشاركات هتعرف قصدى ؟
    وعلى فكرة مانولى رفع برنامج ال htc من الرابيدشير عشان محدش يعمل له داونلود .....
    حب ما تعمل ......... حتى تعمل ما تحب



الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •