المشاركة الأصلية كتبت بواسطة explorer_70 هههههههههههههه فاكرتنى بوفاء طبعا الكل يعرف مين وفاء دى فوفا دى عسسسسسسسسسسسسل عليا النعمه انا فضلت يومين اضحك بعد حوار وفاء ده هههههههههه
http://img97.imageshack.us/img97/795...ersion2pe7.gif هدفنا راحة العضو الابديه متــــــــواجـــــــــد
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات