جهاز n82قديم عاوز افرمته مش عاوز يتفرمط ولا يقرا اصلا وبيفتح على كل ما اعمل search phone اعمل ايه وافرمته ازاى علما بان الكابل اللمستخدم l18a

جهاز n82قديم عاوز افرمته مش عاوز يتفرمط ولا يقرا اصلا وبيفتح على كل ما اعمل search phone اعمل ايه وافرمته ازاى علما بان الكابل اللمستخدم l18a
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات