قائمة الاعضاء المشار اليهم

صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 21

الموضوع: لكل متزوج بصراحه انت انهى نوع من الاتنين دول خليك جرى

  1. #1
    من مؤسسي المنتدى
    الصورة الرمزية Elbetar

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    البلد الى هزمت اسرائيل
    العمر
    32
    Phone
    s3
    المشاركات
    5,509
    الشَكر (المُعطى)
    3770
    الشَكر (المُستلَم)
    8847
    الإعجاب (المُعطى)
    4
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    4 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    8 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    332

    افتراضي لكل متزوج بصراحه انت انهى نوع من الاتنين دول خليك جرى

    ازيكم يامتزوجين عاملين اى

    بصراحه وانا بتصفح كده لقيت الصورتيين دول

    وقلت لازم اطمن على الرجاله بتاعتنا

    خليك جرى بقى وقول الحقيقه وقلى انت من انهى نوع من دول

    من النوع ده

    19748 105683196116066 100000231598367 153377 6405729 n

    الى مش بيخاف ولا بيكش

    ولا من ده مسلم امرك لله وبتسحمل الى يجرالك

    20350 109062415770965 100000016228469 233322 5089582 n

    زوووووووووووووووووووووووو

    ههههههههههههههههههه

    مفتريه قوى البنت دى ولا شايف قبضه ايدها عامله ازاى تحس انها بتلعب مصارعه

    هههههههههههههههههههه

    يلا بقى عايز اشوف الجراءه تاعتكم




  2. #2
    الإدارة التنظيميه بالمنتدى
    اسم المحل
    عامر فون
    الصورة الرمزية AhMEd TOhAMY

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    Cairo, Egypt, Egypt
    العمر
    33
    Sonork
    1597067
    Phone
    SAMSUNG NOTE II
    المشاركات
    32,865
    الشَكر (المُعطى)
    30130
    الشَكر (المُستلَم)
    54668
    الإعجاب (المُعطى)
    33
    الإعجاب (المُستلَم)
    74
    غير معجبون (المُعطى)
    1
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    119 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    1066

    افتراضي رد: لكل متزوج بصراحه انت انهى نوع من الاتنين دول خليك جرى

    ولا ده ولاده
    كل بلعقل والطريقه
    واخد الحق حرفه
    ههههههههههههههههههههه
    وبعد ين اللى ابوه صعايدى مايخافش


    جيـــم فـــلاش هوستينج العرب

    N.S.S.P

  3. #3
    .:: الدعم الفني ::.
    الصورة الرمزية Jine

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    Syria
    العمر
    35
    Sonork
    100.1593910
    المشاركات
    11,500
    الشَكر (المُعطى)
    5604
    الشَكر (المُستلَم)
    14928
    الإعجاب (المُعطى)
    1
    الإعجاب (المُستلَم)
    108
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    46 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    662

    افتراضي رد: لكل متزوج بصراحه انت انهى نوع من الاتنين دول خليك جرى

    هههههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ولسة بتقوليلي أزوج يا عم هههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    الله عليك يا أحمد أشطة يا معلم والله
    الْقَوَانِيْنْ الخَآصٌهْ بِالْمُنْتَدَىٍْ

    ][شرح] كيفية التبليغ عن موضوع او مشاركة مخالفة]


    عيني على وطني بكت والقلب شاركها البكاء ...... فرمال وطني أرهقت من حمل اطنان الدماء ....


  4. الشَكر Elbetar, SaRy Sy شَكر
  5. #4
    من مؤسسي المنتدى
    الصورة الرمزية Raul

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصرى اماراتى
    المشاركات
    13,983
    الشَكر (المُعطى)
    37650
    الشَكر (المُستلَم)
    44672
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    4 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    1312

    افتراضي رد: لكل متزوج بصراحه انت انهى نوع من الاتنين دول خليك جرى

    ههههههههههههههههههههههههههههههه
    لو كل يوم البيطار على كده
    انا هاكون اول واحد قاعد على باب الترفيهى
    وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ مَاذَا تَكْسِبُ غَدًا وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ بِأَيِّ أَرْضٍ تَمُوتُ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ
    صدق الله العظيم
    ـ
    الحسابات الرسمية للجيم فلاش
    Facebook:
    https://www.facebook.com/gemflash
    Twitter: https://twitter.com/GEMFLASH1

  6. الشَكر Elbetar, SaRy Sy شَكر
  7. #5
    الاداره الفنيه للمنتدى والسبورت
    الصورة الرمزية ezak

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    مصـــــــــــــــــــــر
    العمر
    34
    المشاركات
    43,627
    الشَكر (المُعطى)
    40620
    الشَكر (المُستلَم)
    41474
    الإعجاب (المُعطى)
    138
    الإعجاب (المُستلَم)
    123
    غير معجبون (المُعطى)
    2
    غير معجبون (المُستلَم)
    2
    تم تذكيره فى
    27 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    252 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    1072

    افتراضي رد: لكل متزوج بصراحه انت انهى نوع من الاتنين دول خليك جرى

    عايزين نطمن على الرجاله بتاعتنا يا بيطاااااااااااااااااااااار
    محدش يفرط فى حقه يا رجااااااااااااااااااله
    GEM-FLASH.com First Arabic Support For All Arabic Mobile FLASH Files
    منتدى عربي سبورت عربي جيم فلاش / هوستينج العرب


    يمكنك متابعتنا على الفيس بوك من خلال صفحة المتجر و صفحة المنتدى

  8. الشَكر Raul, Elbetar شَكر
  9. #6
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية sami2007

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    تونس
    Phone
    nokia
    المشاركات
    8,834
    الشَكر (المُعطى)
    9639
    الشَكر (المُستلَم)
    11807
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    394

    افتراضي رد: لكل متزوج بصراحه انت انهى نوع من الاتنين دول خليك جرى

    حسب رأيي بصراحة معضمهم يوم ليك يوم عليك
    لكن تستمر الحياة ومن يقول لا يتخاصم مع زوجته
    حتى يوم هذا غير صحيح وخاصتا بعد سنة الأولى
    المثل يقول في صيف في شهر العسل والشتاء في قصر العدالة

  10. الشَكر Elbetar, Raul, SaRy Sy شَكر
  11. #7
    .:: الدعم الفني ::.
    الصورة الرمزية Jine

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    Syria
    العمر
    35
    Sonork
    100.1593910
    المشاركات
    11,500
    الشَكر (المُعطى)
    5604
    الشَكر (المُستلَم)
    14928
    الإعجاب (المُعطى)
    1
    الإعجاب (المُستلَم)
    108
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    46 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    662

    افتراضي رد: لكل متزوج بصراحه انت انهى نوع من الاتنين دول خليك جرى

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ezak مشاهدة المشاركة
    عايزين نطمن على الرجاله بتاعتنا يا بيطاااااااااااااااااااااار
    محدش يفرط فى حقه يا رجااااااااااااااااااله
    هية دي يا بوب
    تحيا العزوبية هههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههه
    الْقَوَانِيْنْ الخَآصٌهْ بِالْمُنْتَدَىٍْ

    ][شرح] كيفية التبليغ عن موضوع او مشاركة مخالفة]


    عيني على وطني بكت والقلب شاركها البكاء ...... فرمال وطني أرهقت من حمل اطنان الدماء ....


  12. الشَكر Elbetar, SaRy Sy شَكر
  13. #8
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية sami2007

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    تونس
    Phone
    nokia
    المشاركات
    8,834
    الشَكر (المُعطى)
    9639
    الشَكر (المُستلَم)
    11807
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    394

    افتراضي رد: لكل متزوج بصراحه انت انهى نوع من الاتنين دول خليك جرى

    العوزبية هائلة أما عندما يتقدم بك السن لا تجد من يواسيك ويأخذ بيدك
    وتصبح مثل شيوخ اليوم كثير البكاء وكثير الوحدة

  14. الشَكر Elbetar, SaRy Sy شَكر
  15. #9
    من مؤسسي المنتدى
    الصورة الرمزية Elbetar

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    البلد الى هزمت اسرائيل
    العمر
    32
    Phone
    s3
    المشاركات
    5,509
    الشَكر (المُعطى)
    3770
    الشَكر (المُستلَم)
    8847
    الإعجاب (المُعطى)
    4
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    4 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    8 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    332

    افتراضي رد: لكل متزوج بصراحه انت انهى نوع من الاتنين دول خليك جرى

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed tohamy مشاهدة المشاركة
    ولا ده ولاده

    كل بلعقل والطريقه
    واخد الحق حرفه
    ههههههههههههههههههههه
    وبعد ين اللى ابوه صعايدى مايخافش
    حبيبى يامعلم واحلى سلام للصعايده

  16. الشَكر SaRy Sy شَكر
  17. #10
    من مؤسسي المنتدى
    الصورة الرمزية Elbetar

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    البلد الى هزمت اسرائيل
    العمر
    32
    Phone
    s3
    المشاركات
    5,509
    الشَكر (المُعطى)
    3770
    الشَكر (المُستلَم)
    8847
    الإعجاب (المُعطى)
    4
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    4 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    8 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    332

    افتراضي رد: لكل متزوج بصراحه انت انهى نوع من الاتنين دول خليك جرى

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jine مشاهدة المشاركة
    هههههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ولسة بتقوليلي أزوج يا عم هههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    الله عليك يا أحمد أشطة يا معلم والله
    لا ياعم بعد انهارده مفيش زواج

    ههههههههههههههههه

  18. الشَكر SaRy Sy, Jine شَكر
صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •