قائمة الاعضاء المشار اليهم

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 11

الموضوع: انت اتهبلت انت مش عارف انت بتكلم مين !!

  1. #1
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية HerR.Mahdy

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    الدولة
    E G Y P T
    العمر
    30
    Phone
    Nokia N73
    المشاركات
    2,129
    الشَكر (المُعطى)
    4014
    الشَكر (المُستلَم)
    5307
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    2 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    231

    Cool انت اتهبلت انت مش عارف انت بتكلم مين !!

    فى اوقــات كتيـــــره كده
    بــكون ماشي فى الشـــــارع
    وبسمع جمـــــله من اى حد غلطـــان
    وسع انت مش عــارف انت بتكلم مين ؟

    انت مــــش عـــــــــارف انت بتـــــكلم مين ؟؟؟؟

    هو ده المـــوضوع اللى انا طارحــه
    كتيــــــــــر اوى لما بكون ماشي فالشـــــارع بسمعها وبتنرفزنى اوى

    المــــــوقف الاول :
    المكان : ف الشــارع
    الساعه : 2 الضهــر
    العسكرى : انت ماشى بالسرعه دى هنا ليه ..... هات رخصتك
    الواد : ليه حضرتك ... مش معايا رخصه
    العسكرى: ماشى بسرعه وف طريق معاكس وبتسال ليه وكمان مامعاكش رخصه ؟؟؟
    طب اتفضل معايا ع القسم
    الواد : قســــم ؟؟ " انت مــش عـــارف انت بتكلم ميـــن ؟؟؟

    المــــــوقف الثــــانى :
    المكان : على الكوبرى وسط الزحمه
    الســاعه : فى اى وقت بئه يعنى خاصه ف الضهر
    واحد خبط عربيه واحد من ورا بس الخبطه كانت جامده شويه ومش اول مره
    شخص رقم 1 : انت مش تفتح وانت بتسوق عشان ماتخبطش فى اللى قدامك
    شخص رقم 2 : انت بتكلمنى انا يا اخ ؟؟؟؟؟ " بــكل برود "
    شخص رقم 1 : اه بكلمك انت ....... انت مش بتشوف وكمان مش بتسمع
    شخص رقم 2 : انت بتكلمنى كده ازاى ... " انت مـــش عــارف انت بتكلم مين ؟؟

    المــــــوقف الثـــــالث :
    المــكان : قدام البنك عند الجراج
    شخص رقم 1 : انت يا حضره ياريت تركن بعيد عن هنا شويه
    شخص رقم 2 : مش هركن بعيد انا اللى جاى الاول وانا اللى لاقيت المكان ده بيتهيالى حقى انى انا اللى اركن مش حضرتك
    شخص رقم 1 : من حقك ومش هتركن بعيد .... " ينزل واحد السواق من العربيه " يقول للراجل ياعينى انت اتهبلت " انت مـــش عـــــــارف انت بتكلم مين ؟؟؟؟

    وخـــــــد عندك كتيـــــــــر من ده

    ايه يا جماعه احنا فين هنا ؟؟؟؟؟؟
    يعنى ايه انت اتهبلت انت مش عارف انت بتكلم مين ؟؟؟؟
    لغايه امتى طول ماحنا ماشيين هنسمع وهنشوف انت مش عارف انت بتكلم مين

    " نـــاس تبلطج على ناس ولما يجو يردو وبالادب يكــون الرد "

    انت مـــش عـــــــارف انت بتكلم مين ؟؟؟؟

    يمكن الموضوع يكون طويل
    بس انا عـــاوز اعرف

    1- لغايه امتى هنفضل نقول ونشوف انت مش عارف انت بتكلم مين ؟؟
    2- لو انت او انتى حصل معاكو كده تكونو بتخلصو مصلحه او ف الشارع او ف اى حته و واحد يجى يكلمك بطريقه " بلطجه " ولما ترد عليه يقوللك انت اتهبلت انت مش عارف انت بتكلم مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    " يــــاريت اشوف تفاعل يا جمـــــاعه "








    =======================================
    اذا غاب في يوم اسمي من هنا ..!
    فربما ينساني البعض..!
    ولكن ..
    ستتذكرني صفحاتي التي سجلت عليها حروفي ..!
    =======================================

  2. #2
    الإدارة التنظيميه بالمنتدى
    اسم المحل
    عامر فون
    الصورة الرمزية AhMEd TOhAMY

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    Cairo, Egypt, Egypt
    العمر
    33
    Sonork
    1597067
    Phone
    SAMSUNG NOTE II
    المشاركات
    32,867
    الشَكر (المُعطى)
    30133
    الشَكر (المُستلَم)
    54671
    الإعجاب (المُعطى)
    33
    الإعجاب (المُستلَم)
    74
    غير معجبون (المُعطى)
    1
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    120 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    1066

    افتراضي رد: انت اتهبلت انت مش عارف انت بتكلم مين !!

    انت اتهبلت اظهار عليك

    انت مش عارف بتكلم مين ؟

    هههههههههههههههههههههه

    مبروك يامهدى رجعوك ضمن الفريق
    واحشتنى كثير مواضيعك يافنان


    جيـــم فـــلاش هوستينج العرب

    N.S.S.P

  3. الشَكر HerR.Mahdy شَكر
  4. #3
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية أبو ملك

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    قمت بتغيير النشاط :D
    العمر
    36
    Phone
    Samsung Galaxy Note II & iPhone 4G
    المشاركات
    3,796
    الشَكر (المُعطى)
    6427
    الشَكر (المُستلَم)
    10616
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    3
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    2 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    248

    افتراضي رد: انت اتهبلت انت مش عارف انت بتكلم مين !!

    هههههههههههههه

    فعلا عادة سيئه للغاية

    وده نقدر نسمية نقصع عند بعض الناس

    متغيب لفترة .....?

  5. الشَكر HerR.Mahdy شَكر
  6. #4
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية ::<- NaSeF ->::

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    مصـــــراوى
    Phone
    لا امتلك هاتف
    المشاركات
    1,646
    الشَكر (المُعطى)
    754
    الشَكر (المُستلَم)
    1699
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    2 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    73

    افتراضي رد: انت اتهبلت انت مش عارف انت بتكلم مين !!

    كلام سليم
    وبيحصل بيحصل معانا كتير
    بس يا مانانت بتقول كده ليه
    انت مش عارف انت عامل الموضوع لمين ؟

    ههههههههههههههههههه

  7. الشَكر HerR.Mahdy شَكر
  8. #5
    .: جيماوي نشيط :.
    الصورة الرمزية KaReeM_ALMIaa

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الدولة
    مــصـــ..:(Egypt):..ـــــر
    Phone
    اى جهازSoNy EricssoN
    المشاركات
    464
    الشَكر (المُعطى)
    232
    الشَكر (المُستلَم)
    214
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    22

    افتراضي رد: انت اتهبلت انت مش عارف انت بتكلم مين !!

    هههههههههههههههههههه
    وربنا حصلت معايا فى خبط عربيه
    شكرا موضوع رائع وهادف

  9. #6
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية أنس حلبي

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Apr 2008
    الدولة
    الوقت الحالي ( المانيا )
    العمر
    30
    Sonork
    100.1601387
    Phone
    iphone 4
    المشاركات
    10,406
    الشَكر (المُعطى)
    8913
    الشَكر (المُستلَم)
    11625
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    7 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    238

    افتراضي رد: انت اتهبلت انت مش عارف انت بتكلم مين !!

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ( ( ( > > > جزا الله من تعلم و علم < < < ) ) )
    اللهم فرجُ من عندك ياكريم يارحمن يارحيم

    آمين

  10. #7
    .: جيماوي محترف :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    3,791
    الشَكر (المُعطى)
    4075
    الشَكر (المُستلَم)
    3651
    الإعجاب (المُعطى)
    3
    الإعجاب (المُستلَم)
    2
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    271

    افتراضي رد: انت اتهبلت انت مش عارف انت بتكلم مين !!

    تمااااااااااااااااااااااام

  11. #8
    من مؤسسي المنتدى
    الصورة الرمزية Raul

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصرى اماراتى
    المشاركات
    13,983
    الشَكر (المُعطى)
    37650
    الشَكر (المُستلَم)
    44672
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    4 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    1312

    افتراضي رد: انت اتهبلت انت مش عارف انت بتكلم مين !!

    شوف حبيبى علاء
    اللى فى ايديه السلطه مبيتكملش
    بينفذ على طول
    وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ مَاذَا تَكْسِبُ غَدًا وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ بِأَيِّ أَرْضٍ تَمُوتُ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ
    صدق الله العظيم
    ـ
    الحسابات الرسمية للجيم فلاش
    Facebook:
    https://www.facebook.com/gemflash
    Twitter: https://twitter.com/GEMFLASH1

  12. الشَكر GHOST, HerR.Mahdy شَكر
  13. #9
    .::VIP ELITE ::.
    الصورة الرمزية GHOST

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    EGYPT
    Phone
    3110C
    المشاركات
    8,666
    الشَكر (المُعطى)
    4349
    الشَكر (المُستلَم)
    7479
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    2 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    320

    افتراضي رد: انت اتهبلت انت مش عارف انت بتكلم مين !!

    انا شوفت العنوان قولت اوعي جاري الحذف
    بس لما قريت الموضوع قولت هو دا مهدي بمواضيعه الجامده

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raul مشاهدة المشاركة
    شوف حبيبى علاء
    اللى فى ايديه السلطه مبيتكملش
    بينفذ على طول

    فعلا اللي في ايديه سلطه مش بيقول انا هعمل وأخلي وأسوي بينفذ علطول
    بس مشكلتنا ان إحنا هنفضل كدا علطول
    زي المثل اللي بيقول اللي لي ضهر مينضربش علي بطنه
    وأغلب الناس ماشيه بكدا
    الكبير بالسلطه و النفوذ بياكل الصغير مهما كان الكبير غلطـان
    هنفضل طول عمرنا كدا .. حتي اللي ملوش ضهر بيقول نفس الكمله
    لأنه بيحس انه بيخوف اللي ادامه ولو بكلمه بسيطه
    والله انا عملتها في مره ومش هتصدقوا عملتها مع مين .. انا قولت الكلمه دي لظابط
    انت مش عارف انت بتكلم مين انا هتصل بكذا وأخليه يشوف حل معاك
    الظابط من الكلمه خاف وفكرني واصل بجد لأني كنت بتكلم وانا متمكن اوي اوي
    ووقتها سابني ومشي
    هي دي حال الدنيا يا علاء
    ايه دا كتبت كتيييييير اوي .. اسف علي الاطاله



    http://s005.radikal.ru/i210/1002/4d/3f4192a929c3.jpg

    إذا أردت شئ بقوة ... فطلق صراحه ... فإن عاد إليك فهو لك حتى النهاية ... وإن لم يعد إليك فهو ليس لك من البداية


  14. الشَكر body77, HerR.Mahdy شَكر
  15. #10
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية body77

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    الدولة
    مصر - الاسماعيلية
    العمر
    40
    Phone
    6630Nokia
    المشاركات
    2,090
    الشَكر (المُعطى)
    2753
    الشَكر (المُستلَم)
    2134
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    159

    افتراضي رد: انت اتهبلت انت مش عارف انت بتكلم مين !!

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ghost مشاهدة المشاركة
    زي المثل اللي بيقول اللي لي ضهر مينضربش علي بطنه


    فعلا دا صحيح كنت بشتغل في فترة مع ناس من اصحاب النجوم والنسور في القاهرة اشتغلت لمدة سنتين تقريبا بالظبط اول اسبوع كنت بخاف وانا ماشي في الشارع رغم اني تمام والبطاقة في جيبي كنت برجع دائما في وقت متـأخر بعد الشغل بعد كده فهمت وعرفت والله كنت بمشي في اي مكان واي وقت من غير بطاقة وانا مطمن ومش خايف من اي حاجة لاني واثق اذا حصلت ليا اي حاجة بتليفون صغير هرجع مكاني معزز مكرم
    وللاسف هو دا حال البلد
    والسبب الحصانة باشكلها المتنوعة
    شكرا اخي علي الموضوع الجميل

  16. الشَكر HerR.Mahdy شَكر
صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •