اخى الكريم اكيد انت جربت تنزل سوفت وير حاول تعمل لجهاز ظبط مصنع بس على mt.....ماجبش ظبط المصنع يبقى كدة مشكلتك فى شاشه اصلى خلع والله موفق





اخى الكريم اكيد انت جربت تنزل سوفت وير حاول تعمل لجهاز ظبط مصنع بس على mt.....ماجبش ظبط المصنع يبقى كدة مشكلتك فى شاشه اصلى خلع والله موفق
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات