انا بشتغل علي اصدار 3.3 rev 1.4
عايز انزل اخر اصدار 3.3 rev 1.6
اسطب الاصادر الاخير علي طول ولا لازم احزف القديم وهل هيطلب من ريجستر برده ولا لا؟؟؟