انا بشتغل علي اصدار 3.3 rev 1.4
عايز انزل اخر اصدار 3.3 rev 1.6
اسطب الاصادر الاخير علي طول ولا لازم احزف القديم وهل هيطلب من ريجستر برده ولا لا؟؟؟





انا بشتغل علي اصدار 3.3 rev 1.4
عايز انزل اخر اصدار 3.3 rev 1.6
اسطب الاصادر الاخير علي طول ولا لازم احزف القديم وهل هيطلب من ريجستر برده ولا لا؟؟؟
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات