المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حماده نت29 اخى ازاى افلش uspوالجهاز اصلا بيكتب نوكيا ويفصل يمكن اخي الكريم تفليش الجهاز في وضع usb daed ولا تعمل اريز للفلاشه مستني رد حضرتك للمتابعه ملاحظه برجاء مسح علامتين crt اثناء عمليه الفلاش
التعديل الأخير تم بواسطة احمدالسماحي ; 13-02-2010 الساعة 11:59 AM سبب آخر: تعديل
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات