قائمة الاعضاء المشار اليهم

صفحة 1 من 5 12345 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 45

الموضوع: جــاءنــا البيــــان التالــــى

  1. #1
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية السخاوى

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    .::: Egypt :::.
    العمر
    35
    Phone
    w702
    المشاركات
    15,687
    الشَكر (المُعطى)
    19512
    الشَكر (المُستلَم)
    21863
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    6 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    991

    افتراضي جــاءنــا البيــــان التالــــى

    جاءنا البيان التالى

    نقلا عن الخبر التى تناولته الصحف صباح اليوم السبت 16 | 1

    عقب اخبارنا بالخبر الذى صدر عن سعادة رئيس الاركان العامة للجيش

    نقلا عن امر من السيد رئيس جمهورية مصر العربية

    انه الزم دخول البنات الى السياج القوى الحامى لبلدنا


    و ذلك لما وجدوه من زيادة نسبة العنوسة و الاكتئاب و زيادة نسبة بنطلونات الجينز >>

    و عقب صدور هذا الخبر

    كانت كاميراتنا محلا لاخد تلك التقاير عن الخبر الذى


    كان له عواقبه و اهمها :

    بالنسبة للشباب

    تقدم الكثير من الشباب المتهربين من الخدمة العسكرية للالتحاق به

    تتطوع ايضا بعض الشباب المعفيين لدخول الجيش

    و وجدنا الشوارع حافلة بالتظاهرات الشبابية التى تمجد الجيش

    و رافعين شعار ((
    يحيا الجيش .. هنروح الجيش
    ))

    امال بالنسبة للبنات

    واللائى يعتبرن الركن الاساسى

    فقد رفضت بعض البنات و كانت من اهم اسباب الرفض الذى ورد على لسان

    احدهن كالتالى :

    ياااااااى انا اروح الجيش و اكل اكل غير بتاع مامى

    و امسك سلاح ياااااا مامى

    و ايه كمان انام فى سرير غير بتاعى

    Oh my God


    انا اقعد فى حتت كده و ممكن يبقى فى خيم

    ده انا بمووت لما اشوف صرصار ماشى فى البلكونة اللى فى العمارة اللى قصدنا

    تقوم تقولى ادخل الجيش و اشوف حياة الجيش

    ده مستحيل

    كما ورد على لسان اخرى

    مستحيل

    ده اكيد خبر غلط

    اكيد اشاعة

    معقول انا اروح الجيش

    انا .. انا

    لا
    لا

    ده مستحيل

    ازاى هقعد فى الجيش ده صحرا ؟؟ ..

    دول اكيد هيمنعوا عنا المكياجات و المنايكير و الباديكير

    oh .. la la

    و على الجانب الاخر وجدنا القبول يعم على البعض الاخر

    حيث قالت احدى البنات عندما تحدثت الينا

    ايوة ارووح الجيش

    هم الصبيان احسن منى فى ايه

    انا اقدر احارب

    سلاح و همسك

    جهاد و هجاهد

    ميهمنيش حاجة

    ده البنت زى الولد مش زيادة عدد


    اما كان الجو المغيم على الاهل


    فــ ساد الرفض التام لتعريض بناتهن لتلك التجربة الا النسبة القليلة جدا

    و كان ذلك تباعا للعادات و التقاليد الشرقية


    و كان هذا الخبر بهدف


    حماية دماغ البنات و خصوصا من يملكون رأس و عقول فارغة من الانحراف >>

    و حتى يكون لهم دور فى امن و امان البلد و يكونوا مع الرجال السد و الحصن المنيع

    و حتى يكونوا متاهبين
    لحماية نفسهن و بلدهم من اى عدوان







    هدفنا راحة العضو الابديه

    متــــــــواجـــــــــد

  2. #2
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية SaRy Sy

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الدولة
    •¦[• Sْaٍd CُiTyِ •]¦•
    العمر
    26
    Phone
    xperia c5
    المشاركات
    1,666
    الشَكر (المُعطى)
    1130
    الشَكر (المُستلَم)
    2270
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    129

    افتراضي رد: جــاءنــا البيــــان التالــــى

    ههههههههه

    ولـــــــــــــــــعتها يا اسلام

    جيش البنات جاي و حيخرب و يكسر الدنيااااااا

    يا الهي


    .
    .


    لا اله الا انت سبحانك ,, اني كنت من الظالمين
    .
    .


  3. #3
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية SaRy Sy

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الدولة
    •¦[• Sْaٍd CُiTyِ •]¦•
    العمر
    26
    Phone
    xperia c5
    المشاركات
    1,666
    الشَكر (المُعطى)
    1130
    الشَكر (المُستلَم)
    2270
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    129

    افتراضي رد: جــاءنــا البيــــان التالــــى

    انا سامع طقطقة الاحذية الناعمة

    ههههههههه

    الله يســـــــــــــتر


    .
    .


    لا اله الا انت سبحانك ,, اني كنت من الظالمين
    .
    .


  4. #4
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية السخاوى

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    .::: Egypt :::.
    العمر
    35
    Phone
    w702
    المشاركات
    15,687
    الشَكر (المُعطى)
    19512
    الشَكر (المُستلَم)
    21863
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    6 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    991

    افتراضي رد: جــاءنــا البيــــان التالــــى

    ولا يهمك يابوب

    انا لها // انا لها

    دى هاتبقى مليطه
    هههههههههههههههه


    هدفنا راحة العضو الابديه

    متــــــــواجـــــــــد

  5. #5
    مراقب سابق
    الصورة الرمزية && اشكوزا &&

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    ادخلوها امنين
    العمر
    45
    Phone
    htc s710
    المشاركات
    17,334
    الشَكر (المُعطى)
    15846
    الشَكر (المُستلَم)
    32298
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    3
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    2 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    780

    افتراضي رد: جــاءنــا البيــــان التالــــى

    انا شايف انك فلت ياسخاوي
    وعلي رأي المثل ان غاب القط العب يافار
    والقط راجع يوم الاربعاء فداري نفسك بقي
    ههههههههههههههههههههههههههه
    ربما تثبت الأيام القادمة اني كنت علي حق وربما تثبت اني كنت الأغبي علي الاطلاق. والي ان تأتي الأيام القادمة ليس امامي الا الصبر

    -----


    مافيش حد بيشتغل لصالح هذه البلد ابدا

  6. #6
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية SaRy Sy

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2009
    الدولة
    •¦[• Sْaٍd CُiTyِ •]¦•
    العمر
    26
    Phone
    xperia c5
    المشاركات
    1,666
    الشَكر (المُعطى)
    1130
    الشَكر (المُستلَم)
    2270
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    129

    افتراضي رد: جــاءنــا البيــــان التالــــى

    هههههههههه

    ايوة ايوة

    ايه يا اسلام .... ايه اللي بيحصل

    ههه هعهع هع هع


    .
    .


    لا اله الا انت سبحانك ,, اني كنت من الظالمين
    .
    .


  7. #7
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية السخاوى

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    .::: Egypt :::.
    العمر
    35
    Phone
    w702
    المشاركات
    15,687
    الشَكر (المُعطى)
    19512
    الشَكر (المُستلَم)
    21863
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    6 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    991

    افتراضي رد: جــاءنــا البيــــان التالــــى

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة && اشكوزا && مشاهدة المشاركة
    انا شايف انك فلت ياسخاوي
    وعلي رأي المثل ان غاب القط العب يافار
    والقط راجع يوم الاربعاء فداري نفسك بقي
    ههههههههههههههههههههههههههه


    ههههههههههههههههههههههه

    لا يابوب ابدا

    كل الحدوته ان اجازتى خلصت .. امممممم

    يعنى رجعتلكم من جديد وطبعا كلنا بنحب التهييس

    وان شاء الله لما ترجع يوم الاربع هاعملك حفلة استقبال هايله

    تعالى انت بس

    ***********************

    وبعدين مش عارف حاسك كده مش مظبوط معايا بقالك فتره

    اعدل نفسك يابوب بدل ما اجى اظبطك

    هع هع هع


    هدفنا راحة العضو الابديه

    متــــــــواجـــــــــد

  8. #8
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية السخاوى

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    .::: Egypt :::.
    العمر
    35
    Phone
    w702
    المشاركات
    15,687
    الشَكر (المُعطى)
    19512
    الشَكر (المُستلَم)
    21863
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    6 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    991

    افتراضي رد: جــاءنــا البيــــان التالــــى

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™Ởņ ĻĬŇę مشاهدة المشاركة
    هههههههههه

    ايوة ايوة

    ايه يا اسلام .... ايه اللي بيحصل

    ههه هعهع هع هع

    هاقولك ياصحبى بعدين

    " بينى وبينك يعنى"



    هدفنا راحة العضو الابديه

    متــــــــواجـــــــــد

  9. #9
    .: جيماوي متالق :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    الدولة
    مصر - الاقصر
    المشاركات
    1,676
    الشَكر (المُعطى)
    951
    الشَكر (المُستلَم)
    1471
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    70

    افتراضي رد: جــاءنــا البيــــان التالــــى

    ههههههههه

    ولـــــــــــــــــعتها يا اسلام

    جيش البنات جاي و حيخرب و يكسر الدنيااااااا

    ياريت يدخلو الجيش انا عن نفسى حرتاح نفسيا

  10. الشَكر السخاوى شَكر
  11. #10
    مراقب سابق
    الصورة الرمزية && اشكوزا &&

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    ادخلوها امنين
    العمر
    45
    Phone
    htc s710
    المشاركات
    17,334
    الشَكر (المُعطى)
    15846
    الشَكر (المُستلَم)
    32298
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    3
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    2 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    780

    افتراضي رد: جــاءنــا البيــــان التالــــى

    عايز تظبطني يابوب
    مش بقولك انت فلت خلاص
    ربما تثبت الأيام القادمة اني كنت علي حق وربما تثبت اني كنت الأغبي علي الاطلاق. والي ان تأتي الأيام القادمة ليس امامي الا الصبر

    -----


    مافيش حد بيشتغل لصالح هذه البلد ابدا

صفحة 1 من 5 12345 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •