حبيبي اولا هتقلي كيف افلش دة cid 50

هتعمل الاتي اتش فون

تقرا الجهاز تدخل علي انلوك ار اس اية

وتعمل انلوك ارس اية لمسح الحماية من علي الفلاشة

وتفلش بدي عادي اللغة ايطالي وانجليزي

وبعد متفلش اعمل كوستمايزي

ولو في اي مشكلة اكتبها وانا معاك

واهلا بيك نورت المنتدي