المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raul والله ياهلال انا تعبت معاه كلام لكن سايبه عشان عارف ان الموضوع كده كده مش هيتم بس دماغه دى مقفوله طيب ماهو كدة بيخون زوجته وبيعصي ربنا
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات