اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raul مشاهدة المشاركة
والله ياهلال انا تعبت معاه كلام

لكن سايبه عشان عارف ان الموضوع كده كده مش هيتم
بس دماغه دى مقفوله
طيب ماهو كدة بيخون زوجته وبيعصي ربنا