قائمة الاعضاء المشار اليهم

صفحة 1 من 29 1234511 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 281

الموضوع: اخــــــــــــــــــــــــــيرا هبقى مشـــــــــــــــرف

  1. #1
    من مؤسسي المنتدى
    الصورة الرمزية Raul

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصرى اماراتى
    المشاركات
    13,984
    الشَكر (المُعطى)
    37650
    الشَكر (المُستلَم)
    44667
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    4 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    1311

    افتراضي اخــــــــــــــــــــــــــيرا هبقى مشـــــــــــــــرف


    اخــــــــــــــــــــــــــيرا هبقى مشـــــــــــــــرف

    ربنا يستر

    65711664be3

    انا بهزر معاكوا
    اتفقنا

    اخيرا هبقى مشرف



    واخيرا هبقى مشرف وهاتحكم فى الاعضاء
    هاحذف المواضيع واضيف هنا حرف الألف واحذف هنا الباء

    islamtito2ye3fk7wv2

    ولا حد يقولى موضوعك منقول ومتعدل بالفوتوشوب
    ولاحد يقولى تم الحذف معلش يابـــــــوب

    islamtito2ye3fk7wv2

    اخيرا هبقى مشرف ومن العضويه هتحرر
    واى اضافه جديده هاقول تم الحذف موضوع مكرر

    islamtito2ye3fk7wv2

    وخلاص هاودع اللون اللبنى وادخل على اللون الاخضر
    تقييم من هنا على نجمه من هنا لحد مااجيب اللون الاحمر

    islamtito2ye3fk7wv2

    وفاضل خطوه وهدخل الى غرفة العمليات
    غرفه المشرفين وتحضير وتجهيز الموضوعات

    islamtito2ye3fk7wv2

    ولا يظهر عندى فى كل قسم صفحه خاص
    هادخل على طول بطياره ومش هتستنى الباص

    islamtito2ye3fk7wv2
    وهاقابل زبادو واون واشكوزا والنجـــــــار
    وكمان عمو ناصر والمصرى وتهامى والبيطار

    islamtito2ye3fk7wv2

    وهالعب فيفا فى فريق اسنيبر ونغلب السخاوى
    شيل ايدك من ع التقييم السلبى انا مش محترف انا لسه هاوى

    islamtito2ye3fk7wv2

    وجاى اتعلم حاجه تفدينى ع الجيم فلاش
    بتفكروا ترجعونى عضو مميز ان بهزر ارجوكم بلاش

    islamtito2ye3fk7wv2

    استهدوا بالله دانا حبيبكم واخوكم راؤل
    شكلى هتطرد واسرح على باب المنتدى بعربيه فول

    islamtito2ye3fk7wv2

    بحب المنتدى حب غــــــــــير عادى
    فهو بيتى ووطنى وارضى وبلادى

    islamtito2ye3fk7wv2

    قبل التسرع واعادتى الى عضو نشيط
    ارجوا القرأه مره اخرى بتمعن
    والله بهزر



    تقبلوا خالص تحياتى
    محمد جابر



    وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ مَاذَا تَكْسِبُ غَدًا وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ بِأَيِّ أَرْضٍ تَمُوتُ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ
    صدق الله العظيم
    ـ
    الحسابات الرسمية للجيم فلاش
    Facebook:
    https://www.facebook.com/gemflash
    Twitter: https://twitter.com/GEMFLASH1

  2. #2
    .: جيماوي متالق :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    الدولة
    مصر - الاقصر
    المشاركات
    1,676
    الشَكر (المُعطى)
    951
    الشَكر (المُستلَم)
    1471
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    69

    افتراضي رد: اخــــــــــــــــــــــــــيرا هبقى مشـــــــــــــــرف

    استهدوا بالله دانا حبيبكم واخوكم راؤل
    شكلى هتطرد واسرح على باب المنتدى بعربيه فول


    انت مطرود يامعلم بااااااااااااى

  3. الشَكر .::monamor::., Raul شَكر
  4. #3
    .::VIP ELITE ::.
    الصورة الرمزية GHOST

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    EGYPT
    Phone
    3110C
    المشاركات
    8,666
    الشَكر (المُعطى)
    4349
    الشَكر (المُستلَم)
    7479
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    319

    افتراضي رد: اخــــــــــــــــــــــــــيرا هبقى مشـــــــــــــــرف

    هههههههههههههههههههههه
    ودا اول تقييم سلبي مني مع احلي مخالفة ملغمه

    http://s005.radikal.ru/i210/1002/4d/3f4192a929c3.jpg

    إذا أردت شئ بقوة ... فطلق صراحه ... فإن عاد إليك فهو لك حتى النهاية ... وإن لم يعد إليك فهو ليس لك من البداية


  5. #4
    .:VIP Moderator:.
    اسم المحل
    كامتشو
    الصورة الرمزية EXplORer_70

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    GeM-FlAsH
    العمر
    25
    Sonork
    100.1607685
    Phone
    iphone 7S
    المشاركات
    17,197
    الشَكر (المُعطى)
    17738
    الشَكر (المُستلَم)
    26406
    الإعجاب (المُعطى)
    4
    الإعجاب (المُستلَم)
    17
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    56 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    818

    افتراضي رد: اخــــــــــــــــــــــــــيرا هبقى مشـــــــــــــــرف

    هههههههههههههههههههههههه

    طيب نقول محذوف

    هع هع هع هع


    سبحان الله
    وبحمده سبحان الله العظيم

  6. الشَكر السخاوى, Raul شَكر
  7. #5
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية السخاوى

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    .::: Egypt :::.
    العمر
    35
    Phone
    w702
    المشاركات
    15,687
    الشَكر (المُعطى)
    19512
    الشَكر (المُستلَم)
    21863
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    4 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    990

    افتراضي رد: اخــــــــــــــــــــــــــيرا هبقى مشـــــــــــــــرف

    ههههههههههههههههههههههههههههههههه

    احلى تقييم سلبى يا معلم

    وهاخليك تسرح بعربية الفول بجد ههههههههه


    هدفنا راحة العضو الابديه

    متــــــــواجـــــــــد

  8. #6
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية KANRYA

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Apr 2008
    الدولة
    لو لم اكن مصريا لوددت ان اكون مصريا
    Phone
    اى حاجة تقول الو
    المشاركات
    3,052
    الشَكر (المُعطى)
    2610
    الشَكر (المُستلَم)
    3207
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    145

    افتراضي رد: اخــــــــــــــــــــــــــيرا هبقى مشـــــــــــــــرف

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السخاوى مشاهدة المشاركة
    ههههههههههههههههههههههههههههههههه


    احلى تقييم سلبى يا معلم


    وهاخليك تسرح بعربية الفول بجد ههههههههه
    لو سمحت يارؤوال بجنيه فول وزود الطحينة
    ههههههههههههههههه

  9. #7
    مراقب سابق
    الصورة الرمزية && اشكوزا &&

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    ادخلوها امنين
    العمر
    44
    Phone
    htc s710
    المشاركات
    17,334
    الشَكر (المُعطى)
    15846
    الشَكر (المُستلَم)
    32298
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    778

    افتراضي رد: اخــــــــــــــــــــــــــيرا هبقى مشـــــــــــــــرف

    انت ينطبق عليك المثل
    جت الحزينة تفرح ملاقتليهاش مطرح
    ياعيني عليك ياراؤول

  10. الشَكر .::monamor::. شَكر
  11. #8
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية السخاوى

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    .::: Egypt :::.
    العمر
    35
    Phone
    w702
    المشاركات
    15,687
    الشَكر (المُعطى)
    19512
    الشَكر (المُستلَم)
    21863
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    4 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    990

    افتراضي رد: اخــــــــــــــــــــــــــيرا هبقى مشـــــــــــــــرف

    هههههههههههههههههههههههههه

    يابنى هانعمل لراؤل عربيه يسرح بيها

    بس هانخليه يبيع مخدرات على شان الفول بقى موضوه قديمه شوى


    هدفنا راحة العضو الابديه

    متــــــــواجـــــــــد

  12. #9
    .::VIP ELITE ::.
    الصورة الرمزية GHOST

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    EGYPT
    Phone
    3110C
    المشاركات
    8,666
    الشَكر (المُعطى)
    4349
    الشَكر (المُستلَم)
    7479
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    319

    افتراضي رد: اخــــــــــــــــــــــــــيرا هبقى مشـــــــــــــــرف

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KANRYA مشاهدة المشاركة
    لو سمحت يارؤوال بجنيه فول وزود الطحينة
    ههههههههههههههههه
    ومعاهم شوية مخلل وياريت يكون الفول بزيت حار

    http://s005.radikal.ru/i210/1002/4d/3f4192a929c3.jpg

    إذا أردت شئ بقوة ... فطلق صراحه ... فإن عاد إليك فهو لك حتى النهاية ... وإن لم يعد إليك فهو ليس لك من البداية


  13. #10
    مراقب سابق
    الصورة الرمزية && اشكوزا &&

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    ادخلوها امنين
    العمر
    44
    Phone
    htc s710
    المشاركات
    17,334
    الشَكر (المُعطى)
    15846
    الشَكر (المُستلَم)
    32298
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    778

    افتراضي رد: اخــــــــــــــــــــــــــيرا هبقى مشـــــــــــــــرف

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السخاوى مشاهدة المشاركة
    هههههههههههههههههههههههههه


    يابنى هانعمل لراؤل عربيه يسرح بيها

    بس هانخليه يبيع مخدرات على شان الفول بقى موضوه قديمه شوى
    اااااااااااااااااااااااه
    كابتشينو
    اممممممممممممممممم

  14. الشَكر .::monamor::. شَكر
صفحة 1 من 29 1234511 ... الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •