ايه التنفيض دة يا عم رونى ماتحكى ياعم ولا لازم نتحايل عليك وتسمع هتاف الجماهير
رونى رونى رونى رونى
.gif)
.gif)
.gif)
ايه التنفيض دة يا عم رونى ماتحكى ياعم ولا لازم نتحايل عليك وتسمع هتاف الجماهير
رونى رونى رونى رونى
http://www.mlfat4arab.com/i/00000/q3ohhabe2oc8.JPGhttp://dc04.arabsh.com/i/00671/o7f7sp6zbsj6.JPG
**
اوعى تندم يوم اوعى تبكى ليالى دمعك غالى اوعى يهون
ارضى بالمقسوم دة اللى مكتوب لينا بكرة يجينا مهما يكون
انسى جرحك وانسى الاه
تبكى ليه سيبها على الله
لو يطول الليل هيجى اكيد نهار بعديه
مهما كان الحظ قليل خلى صبرك صبر جميل
دنيا مش بتدوم وجايلك يوم هتفرح فيه
**
تفرح ليالى تحزن ليالى
حتى ف دموعك حب الحياة
هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي
برافو حبيبي احمد علي الموضوع الجامد اوى ده ودي حاجه مش جديده عليك يا ابن اااااااااا ها يا ابن البيطار يا حبيبي انت طول عمرك نجم وكمان فيصل كان صريح اوى ودي حاجه كويسه انا بشكرة علي صراحته واتمني اي حد يبقي مكانه يكون صريحكده
استغفر الله العظيمابوعلى لخدمات المحمول

أخي وحبيبي روني أسعدنا وجودك معنا ونستودعك الله
وراح يكون معانا اليوم ضيف جديد ضيف من أصحاب الظل الخفيف والإحساس الرقيق
ودائما نستمتع معه بمواضيعة المميزة والعاطفية أووووي أووووي
الضيف هوا الأستاذ الـــVIP ــــ ((GhostS_GSM)) ...... إتفضل حبيبي إسماعيل
عشان الكل موصي فيك وعاوزين يعرفه كل حااااااااااجة عن سمعة لطيب الحنين
كفاية بقى أسيبك للجمهور يظبطوك ....
استغفر الله استغفر الله استغفر الله العظيم وأتوب إليه
سبحانك اللهم إني ظلمت نفسي فأغفر لي فإنه لا يغفر الذنوب إلا أنت
.gif)
.gif)
.gif)
اشكرك يا وائل على تقديم سمعه لهذا الموضوع يلا يا سمعه يا حبيبى احكى و فضفض بكل اللى عندك اول حاجه عايز اعرفها هى انك تحكى على احلى ايام
شوفتها فى حياتك اذا كانت حب او ايام فرح او الخ الخ الخ
GEM-FLASH.com First Arabic Support For All Arabic Mobiles FLASH Files
منتدى عربي سبورت عربي جيم فلاش / هوستينج العرب
.gif)
.gif)
.gif)
حبيب قلبى سمعة هنا يا مرحبا يلا يا بوب احكيلنا عن كل حاجة عنك من وانت نونو لحد ما بقيت جوست كبير
هههههههههههههههههه وبصراحة ومش عاوزين كلام مش تمام يلا يا بوب مستنيك..................حبيبك ميزو

عدنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
ومن جديد وكلام من القلب
واليوم معانا ضيف جديد
هو العضو المميز بمواضيعه وردوده وتواجده المستمر
هو اخينا
اسطوره
يلا ياريس بقى سمعنا احلى كلام من القلب وبدون ضغوط هتقول كل الى جواك
Tarek On شَكر
.gif)
.gif)
.gif)
ايوه كده يا رجالة كنتم فين من زمان
يلا بقى يا معلم اسطورة
احكى و فضفض و زقطط
اول حب ليك كان ايه
و هل تحب حاليا و عرفت انك حبيت من موقف ايه
GEM-FLASH.com First Arabic Support For All Arabic Mobiles FLASH Files
منتدى عربي سبورت عربي جيم فلاش / هوستينج العرب
.gif)
.gif)
.gif)
السلام عليكم
انا عارف انى احمد دبسينى بس مش مشكلة
الاسم : وحيد محمد
السن :17
نخش فى المهم بقى
انا كنت بتعلم الصيانة وانا فى السن الحادى عشر كنت بتمرمت واكل ضرب دة من اجل العلام
فضلت سنتين فى المحل حسيت انى لى مستقبل كان ولدى مكنش عايز اشتغل فى المهنة دى ويقولى يبنى مبتاكلش عيش بس ليقت جميلة
كان عايزين اسافر ليبيا اشتغل فى سلاخانا يخييييى ودم وارف
قلتلوا ياعم انا كنت بخاف من الفار هتودينى فين وسط جمايس
المهم سيبطة الفكرة وكملت فى عملى
والحمد الله مشوارى ناجح
نيجى على اهم نقطة فى الموضوع بقى
الحب
انا نفسى احب ؟
انا عمرى مكلمت وحدة فى حياتى
الااية الواد بيكسف ههههههه
واللهى نفسى احب
فى بنت معايا فى الجامعة هموت واكلمة وهى مستجاب معايا بس مش عارف
محروج احسن تحريجنى
مش عارف اعمل اية ؟؟؟؟
عايز حد يرد عليا
اما بالنسبة للنت
انا مدمن نت
واكتر منتدى بحبة واللهى
الجيم فلاش
واى استفسار انا جاهز
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

ياعم هنا محدش بيسال
وانت بتقول كل اى جواك براحتك من غير كلام ولا حاجه
شوف انت عايز تتكلم عن اى واتكلم
اتكلم عن الطفوله اتكلم عن صحابك اتكلم ازاى عرفت الجيم ومين عرفك عليه واى الى بيحصل معاك فى الشغل والمنتدى وكده يعنى
يلا ده انت لسه قدامك يوميين
Tarek On شَكر
.gif)
.gif)
.gif)
ازاى وصلت للجيم
كنت فى يوم قاعد على النت
كان جهاز 1200كان مغلبننى السماعة مكنت شغال دة من زمان
عملت بحث على الجوجل طاعليى الجيم فلاش ومكان المقاومة المزدوجة
حتا كمان علام هو الى كان رافع الصورة
المهم
انا كنت سجلت فية الجيم من فترة ومفعلتش رسالة التفعيل اتمسحت من الاميل
فكابرت دماغى
اولت واللهى مانا دخل خالص
كل مابحث على اى عطل يطلع الجيم فلاش
اتريت اسجل لما سجلت ليت انا دخلت فى مغارة على باب
لقيت حجات استحال اليقها من مخططات لبرامج بجد مشفتش منتدى زى قبل كدة
شاركت حتى كان اسمى فى الاول explorer_70 لما سجت من جديد
سجلت باسطورة اتعرفت بالمنتدى باسطورة
مشيت على اسطورة اول واحدة عرفتة فى المنتدى حبيب قلبى السخاوى
كلنا ندعيلوا باللشفاء
فانشرت العلاقات بداخل المنتدى
ودى قصة المنتدى
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
المفضلات