يا ناس المشاريع كثرت في المنتدى أنا كمان حعمل ليكو مشروع حلو
بنك عشان تخزنو فلوسكم فيه ههههه
يا ناس المشاريع كثرت في المنتدى أنا كمان حعمل ليكو مشروع حلو
بنك عشان تخزنو فلوسكم فيه ههههه
العين الساهرة شَكر

هههههههههه
عازين تفاعل يلاااااااااااا
.
.
.
اللهم انك عفو تحب العفو .. فـ اعف عنا

فيــــــــــنك يا راؤل
جديد بقاليتنا
بســــــــــــكويت
للي بعدي
.
.
.
اللهم انك عفو تحب العفو .. فـ اعف عنا

واحلى كيس بطاطس للي بعدي
ملاحظة :سعره 2.5 ل.س
ههههههههه
.
.
.
اللهم انك عفو تحب العفو .. فـ اعف عنا





خيــــــــــــــانـــــــــــــه
الحقونى
احمد بيضاربنى فىالسوق
لا وايه
خطف كل زباينى
وبيخليهم يضيعوا فلوسهم
على البسكويت والشيكولاته
اااااااااااااااااااااااااااه
من الشيكولاته
ياخساره يا احمد ملحقتكش
وانت بتوزع الفريرو روشيه
وريمو اخدها
لكن عموما
بهدى اللى بعدى
شيكولاته المفضله
اللى ابيع اى حاجه فى الدنيا عشانها
وامرى لله
فكره جميله جدا جدا جدا
تسلم ايدك يا احمد
وعقبال السوبر ماركت
وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ مَاذَا تَكْسِبُ غَدًا وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ بِأَيِّ أَرْضٍ تَمُوتُ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ
صدق الله العظيم
ـ
الحسابات الرسمية للجيم فلاش
Facebook: https://www.facebook.com/gemflash
Twitter: https://twitter.com/GEMFLASH1
R E M O شَكر

حبيبى انا جيت
حماتى بتحبنى
مووووووووووووت
شكرا راؤوول
مش تزعل على الفريرو
جبتلك منها يا حبى
Raul شَكر

حبيبى قلبى ياريمو ياجامد
انا هعمل معاك
واجب
مالتيزر حكايه
سلى نفسك ياحبى وانت بتشتغل
وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ مَاذَا تَكْسِبُ غَدًا وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ بِأَيِّ أَرْضٍ تَمُوتُ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ
صدق الله العظيم
ـ
الحسابات الرسمية للجيم فلاش
Facebook: https://www.facebook.com/gemflash
Twitter: https://twitter.com/GEMFLASH1
R E M O شَكر

اممممممممممم
جامد جدا
هو دة الكلام
وبما ان انهارد الجمعة والبقالة قافلة
اناهاقعد مع مالتيزر لوحدى
شكرا راؤووول
Raul شَكر

مساء الخيييييييييييييييير ههههههههههههه
مش دى تبع البقاله بردوا ههههههههههه
المفضلات