قائمة الاعضاء المشار اليهم

صفحة 11 من 120 الأولىالأولى ... 7891011121314152161111 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 101 إلى 110 من 1191

الموضوع: قــــــــــــهوة الجـــــــيم فـــــــــــــلاش (تعالى اشرب حاجه)

  1. #101
    مراقب سابق
    الصورة الرمزية && اشكوزا &&

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    ادخلوها امنين
    العمر
    53
    Phone
    htc s710
    المشاركات
    17,334
    الشَكر (المُعطى)
    15846
    الشَكر (المُستلَم)
    32269
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    8
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    14 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    851

    افتراضي رد: قــــــــــــهوة الجـــــــيم فـــــــــــــلاش (تعالى اشرب حاجه)

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raul مشاهدة المشاركة
    هو اشكوزا راح فين

    عمال يقول نتكلم فى موضوع
    واول ماجبت سيره الجواز اختفى
    انا موجود يابوب بس كنت بشطف زبون علي الماشي
    ههههههههههههههههههههههههههههههههه

  2. #102
    من مؤسسي المنتدى
    الصورة الرمزية Raul

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصرى اماراتى
    المشاركات
    13,983
    الشَكر (المُعطى)
    37650
    الشَكر (المُستلَم)
    44598
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    2
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    42 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    1403

    افتراضي رد: قــــــــــــهوة الجـــــــيم فـــــــــــــلاش (تعالى اشرب حاجه)

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة && اشكوزا && مشاهدة المشاركة


    ايوة كدة ياراؤوووووووووووول
    عايزين القعدة تسخن بص ياسيدي
    الشرع اباح التعدد ولايمكن ان ننكر ذلك.
    لكن اعتقد انه لايوجد رجل في مصر الأن يمتلك القدرة المادية والمعنوية والنفسية والصحية لكي يجمع بين زوجتين.
    وأنا في اعتقادي اني ممكن الجأ للتعدد اذا لم اجد راحة نفسية ومعنوية مع زوجتي. يعني المسألة في الأخر ليست مالية فقط.
    ياريت كل اللي يدخل القهوة يجاوب يارجالة
    كلام جميل اشكوزا
    بس سءال كمان وبصراحه
    ايه الاسباب المهمه التى تجعلك تلجأ للزواج مره اخرى
    ودعواتى الى الله بعيشه هنيه ان شاء الله
    وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ مَاذَا تَكْسِبُ غَدًا وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ بِأَيِّ أَرْضٍ تَمُوتُ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ
    صدق الله العظيم
    ـ
    الحسابات الرسمية للجيم فلاش
    Facebook:
    https://www.facebook.com/gemflash
    Twitter: https://twitter.com/GEMFLASH1

  3. الشَكر السخاوى شَكر
  4. #103
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية HELAL ALI

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    الدولة
    مصـــــــ بحب ــــــــــــــر
    العمر
    45
    Phone
    3310XpressMusic
    المشاركات
    3,584
    الشَكر (المُعطى)
    6928
    الشَكر (المُستلَم)
    5707
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    43 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    245

    افتراضي رد: قــــــــــــهوة الجـــــــيم فـــــــــــــلاش (تعالى اشرب حاجه)

    امممممممممممممممم
    الموضوع حساس لاكن فى محلة
    انا واحد من الناس عاقد النية على الجواز مرة تانية
    والسبب : نفسى اجرب الحكاية دى

  5. #104
    من مؤسسي المنتدى
    الصورة الرمزية Raul

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصرى اماراتى
    المشاركات
    13,983
    الشَكر (المُعطى)
    37650
    الشَكر (المُستلَم)
    44598
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    2
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    42 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    1403

    افتراضي رد: قــــــــــــهوة الجـــــــيم فـــــــــــــلاش (تعالى اشرب حاجه)

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة explorer_70 مشاهدة المشاركة
    واحد شاى يامعلم
    كمان وشوف السيوفى هايشرب اية
    والحساب عندى



    بعنى اية خمسينة اصلا انا فعلا سمعت الكلمة دى وانا قاعد على كافتيرا فى الدقى وقمت من على الكافتيرااول ماسمعت الكلمة دى طلعت اجرى قولت احسن بكون حشيش ولا حاجة وانا مش ناقص مصايب

    ههههههههههههههههههههه
    عيب عليك يابن مصر متعرفش شاى خمسينه
    دانا اللى مكنتش عايش هنا اعرفه
    شاى خمسينه يعنى توت صغير
    بيتعمل فى كوبايه القهوه
    ***
    قهوه ايه دى اللى فى الدقى
    دقى يامزيكا

    وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ مَاذَا تَكْسِبُ غَدًا وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ بِأَيِّ أَرْضٍ تَمُوتُ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ
    صدق الله العظيم
    ـ
    الحسابات الرسمية للجيم فلاش
    Facebook:
    https://www.facebook.com/gemflash
    Twitter: https://twitter.com/GEMFLASH1

  6. الشَكر السخاوى شَكر
  7. #105
    من مؤسسي المنتدى
    الصورة الرمزية Raul

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصرى اماراتى
    المشاركات
    13,983
    الشَكر (المُعطى)
    37650
    الشَكر (المُستلَم)
    44598
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    2
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    42 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    1403

    افتراضي رد: قــــــــــــهوة الجـــــــيم فـــــــــــــلاش (تعالى اشرب حاجه)

    وعندك واحد شتى فى الخمسينه لوحيد
    تحت التجربه


    Tea20Glass20Kurdistan
    وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ مَاذَا تَكْسِبُ غَدًا وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ بِأَيِّ أَرْضٍ تَمُوتُ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ
    صدق الله العظيم
    ـ
    الحسابات الرسمية للجيم فلاش
    Facebook:
    https://www.facebook.com/gemflash
    Twitter: https://twitter.com/GEMFLASH1

  8. الشَكر السخاوى شَكر
  9. #106
    من مؤسسي المنتدى
    الصورة الرمزية Raul

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصرى اماراتى
    المشاركات
    13,983
    الشَكر (المُعطى)
    37650
    الشَكر (المُستلَم)
    44598
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    2
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    42 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    1403

    افتراضي رد: قــــــــــــهوة الجـــــــيم فـــــــــــــلاش (تعالى اشرب حاجه)

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة helal ali مشاهدة المشاركة
    امممممممممممممممم
    الموضوع حساس لاكن فى محلة
    انا واحد من الناس عاقد النية على الجواز مرة تانية
    والسبب : نفسى اجرب الحكاية دى


    حلوه يا حج متولى ياجــــــــــــــــــــــــــــامد
    وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ مَاذَا تَكْسِبُ غَدًا وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ بِأَيِّ أَرْضٍ تَمُوتُ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ
    صدق الله العظيم
    ـ
    الحسابات الرسمية للجيم فلاش
    Facebook:
    https://www.facebook.com/gemflash
    Twitter: https://twitter.com/GEMFLASH1

  10. #107
    مراقب سابق
    الصورة الرمزية && اشكوزا &&

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    ادخلوها امنين
    العمر
    53
    Phone
    htc s710
    المشاركات
    17,334
    الشَكر (المُعطى)
    15846
    الشَكر (المُستلَم)
    32269
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    8
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    14 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    851

    افتراضي رد: قــــــــــــهوة الجـــــــيم فـــــــــــــلاش (تعالى اشرب حاجه)

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raul مشاهدة المشاركة
    كلام جميل اشكوزا

    بس سءال كمان وبصراحه
    ايه الاسباب المهمه التى تجعلك تلجأ للزواج مره اخرى
    ودعواتى الى الله بعيشه هنيه ان شاء الله
    انا شخصيا ممكن الجأ للزواج بأخري في الحالات.
    * اذا كنت غير مرتاح في بيتي نفسيا ومعنويا واستنفذت كل محاولات الاصلاح.
    * اذا حدث (ودة صعب) ان احببت امرأة اخري ووجدت نفسي في اختيار ما بين الحلال والحرام واذا حدث ذلك سأواجه المسألة بكل شجاعة ووضوح وصراحة لأني لا احترم الرجل الذي يتزوج في السر.
    * اذا وجدت نفسي وبدون مقدمات راجل عينه زايغة وسيد الرجالة وعايز ابقي الحاج متولي

  11. الشَكر HELAL ALI شَكر
  12. #108
    من مؤسسي المنتدى
    الصورة الرمزية Raul

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصرى اماراتى
    المشاركات
    13,983
    الشَكر (المُعطى)
    37650
    الشَكر (المُستلَم)
    44598
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    2
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    42 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    1403

    افتراضي رد: قــــــــــــهوة الجـــــــيم فـــــــــــــلاش (تعالى اشرب حاجه)

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة && اشكوزا && مشاهدة المشاركة


    انا شخصيا ممكن الجأ للزواج بأخري في الحالات.
    * اذا كنت غير مرتاح في بيتي نفسيا ومعنويا واستنفذت كل محاولات الاصلاح.
    * اذا حدث (ودة صعب) ان احببت امرأة اخري ووجدت نفسي في اختيار ما بين الحلال والحرام واذا حدث ذلك سأواجه المسألة بكل شجاعة ووضوح وصراحة لأني لا احترم الرجل الذي يتزوج في السر.
    * اذا وجدت نفسي وبدون مقدمات راجل عينه زايغة وسيد الرجالة وعايز ابقي الحاج متولي

    افهم من كده انك هتصارح اهل بيتك والناس كلها
    وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ مَاذَا تَكْسِبُ غَدًا وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ بِأَيِّ أَرْضٍ تَمُوتُ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ
    صدق الله العظيم
    ـ
    الحسابات الرسمية للجيم فلاش
    Facebook:
    https://www.facebook.com/gemflash
    Twitter: https://twitter.com/GEMFLASH1

  13. #109
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية HELAL ALI

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    الدولة
    مصـــــــ بحب ــــــــــــــر
    العمر
    45
    Phone
    3310XpressMusic
    المشاركات
    3,584
    الشَكر (المُعطى)
    6928
    الشَكر (المُستلَم)
    5707
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    43 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    245

    افتراضي رد: قــــــــــــهوة الجـــــــيم فـــــــــــــلاش (تعالى اشرب حاجه)

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة && اشكوزا && مشاهدة المشاركة



    * اذا وجدت نفسي وبدون مقدمات راجل عينه زايغة وسيد الرجالة وعايز ابقي الحاج متولي
    وبعدين يا اشكوزا امممممممم

  14. #110
    مراقب سابق
    الصورة الرمزية && اشكوزا &&

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    ادخلوها امنين
    العمر
    53
    Phone
    htc s710
    المشاركات
    17,334
    الشَكر (المُعطى)
    15846
    الشَكر (المُستلَم)
    32269
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    8
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    14 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    851

    افتراضي رد: قــــــــــــهوة الجـــــــيم فـــــــــــــلاش (تعالى اشرب حاجه)

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HELAL ALI مشاهدة المشاركة
    امممممممممممممممم
    الموضوع حساس لاكن فى محلة
    انا واحد من الناس عاقد النية على الجواز مرة تانية
    والسبب : نفسى اجرب الحكاية دى
    تجرب يامعلم
    ههههههههههههههههههههه

صفحة 11 من 120 الأولىالأولى ... 7891011121314152161111 ... الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •