قائمة الاعضاء المشار اليهم
صفحة 1 من 7 12345 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 63

الموضوع: هل اعجبك الاستايل الجديد للجيم فلاش ؟

  1. #1
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية good boy

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Apr 2010
    الدولة
    ╝◄ █ QENA ►█
    العمر
    29
    Sonork
    100.1602966
    Phone
    SONY Z5
    المشاركات
    4,467
    الشكر
    7,233
    شُكر 9,141 فى 2,913 مشاركة
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    4 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    140

    Smile هل اعجبك الاستايل الجديد للجيم فلاش ؟


    السلام عليكم احبتي اعضاء المنتدي الكرام



    طبعا الكل فوجئ بالاستيل الجديد للجيم فلاش



    ود في وجهي نظري تقدم كبير للمنتدي



    وطبعا في اعضاء كتير اعترضت علي الاستيل



    او بمعني اصح في كتير حاسس انو تايه في المنتدي



    تمام



    وفي كتير عمل موضيع بيطالب بيها الاداره الرجوع الي الاستيل القديم





    ودي صعب انو يحصل ..علشان تم ترقية المنتدى الى الاصدار الجديد




    وانا في وجه نظري بدل منطالب المنتدي بالرجوع للاستيل القديم




    نشوف ايه اللي عاوزينو في الاستيل الجديد








    ومع التعود حيبقي الدخول للمنتدي عادي جدا ومفش اي متاها





    وعلي رائ الشاعر



    تعددت الاستيلات والجيم فلاش واحدو










  2. #2
    .:VIP Moderator:.
    الصورة الرمزية mohamed allam

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2010
    الدولة
    مصـــــــــــALEXــــــــــر
    المشاركات
    7,287
    الشكر
    20,679
    شُكر 19,795 فى 5,971 مشاركة
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    12 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    287

    افتراضي رد: هل اعجبك الاستايل الجديد للجيم فلاش ؟

    بجد انا تايه فى الاستايل الجديد
    بس هى مسئله وقت


  3. #3
    .: جيماوي رائع :.
    الصورة الرمزية saifekaram

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2010
    الدولة
    Sudan
    العمر
    37
    Phone
    نوكيا 2700
    المشاركات
    656
    الشكر
    5
    شُكر 585 فى 289 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    23

    افتراضي رد: هل اعجبك الاستايل الجديد للجيم فلاش ؟

    من وجهة نظري الاستايل الجديد راقي وجميل وكما قال المثل (الماعندو جديد ما عندو قديم )

  4. #4
    .: جيماوي مشارك :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2010
    المشاركات
    111
    الشكر
    126
    شُكر 137 فى 68 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    15

    افتراضي رد: هل اعجبك الاستايل الجديد للجيم فلاش ؟

    حبيبى هذا ليس استايل هذة نسخة منتدى من الجيل الرابع Version 4.1.12

    والاول الجيم كان يستخدم نسخة الجيل الثالث

    ولكن نسخ الجيل الرابع تختلف فى المظهر وبها اضافات جديدة

    وتخضع بعض الحماية غير الجيل الثالث


  5. #5
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية El_Hakim_Gsm

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Apr 2009
    الدولة
    البـــــــــلاد العربية
    Phone
    نوكيا6303i
    المشاركات
    1,741
    الشكر
    1,328
    شُكر 1,601 فى 823 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    38

    افتراضي رد: هل اعجبك الاستايل الجديد للجيم فلاش ؟

    .............
    وعلي رائ الشاعر



    تعددت الاستيلات والجيم فلاش واحدو





    صح السان من قال هالابيـــــــــــــات .
    ................................................
    والله واجهة رائعة مثل البوكس البرتقالي
    ............................................................
    الا انها مزالت ثقيلة نوعا ما.
    عموما خلينا نغير جو مع الاستايل الجديد
    والمزيد من التقدم انشاء الله .

  6. #6
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية عموري الحلبي

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Feb 2010
    الدولة
    Alexandria, Egypt, Egypt
    العمر
    39
    Phone
    iPhone4
    المشاركات
    2,897
    الشكر
    2,517
    شُكر 3,862 فى 1,604 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    4 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    71

    افتراضي رد: هل اعجبك الاستايل الجديد للجيم فلاش ؟

    انا من وجهة نظري الاستايل السابق ارقى واجمل واوضح واسهل والصراحة اكثر اتعودنا عليه كان ينشرح صدري اول ما اشوف الصفحة الاستايل السابق والان لا اعلم بدون زعل حاسس نفسي في منتدى تاني اتمنى لو يعود الاستايل السابق الجيم فلاش اقوى المنتديات لو بحثت عن اي مشكلة في جوجل على طول يطلع الحل في الجيم فلاش نطالب بالاستايل السابق هذا رئيي الشخصي والف الف شكر للادارة والمشرفين وكل من ساهم في بناء هذا المنتدى العريق وهو بيتنا الكبير

  7. #7
    .: جيماوي رائع :.
    الصورة الرمزية Ahmad_taha76

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    الدولة
    مصـــــــــــــــــــــر
    المشاركات
    625
    الشكر
    1,383
    شُكر 1,094 فى 387 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    30

    افتراضي رد: هل اعجبك الاستايل الجديد للجيم فلاش ؟

    .............................................................
    لا تعليق

  8. #8
    .: جيماوي رائع :.
    الصورة الرمزية سوفت وير +

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2010
    الدولة
    عالــــ الابداع جيم فلاش ــــم
    Phone
    N73
    المشاركات
    508
    الشكر
    457
    شُكر 518 فى 286 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    21

    افتراضي رد: هل اعجبك الاستايل الجديد للجيم فلاش ؟

    بجد الشكل الجديد ده جاااااااااااامد اقوى
    والحياة عايزه التحديث ياجماعه

  9. #9
    .: جيماوي محترف :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    3,788
    الشكر
    4,068
    شُكر 3,651 فى 1,618 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    269

    افتراضي رد: هل اعجبك الاستايل الجديد للجيم فلاش ؟

    التحديت ممتاز من حيث السرعة

    لاكن ما زال يحتاج الى تعديلات


  10. #10
    .: جيماوي مشارك :.
    الصورة الرمزية salah-mobile

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    الدولة
    Alexandria
    Sonork
    1635530
    Phone
    iPhone
    المشاركات
    53
    الشكر
    0
    شُكر 15 فى 9 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    17

    افتراضي رد: هل اعجبك الاستايل الجديد للجيم فلاش ؟

    حاجة جميلة و تطوير مفاجئ وربنا يوفقكم مع تحياتى بالتوفيق والنجاح

صفحة 1 من 7 12345 ... الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •