قائمة الاعضاء المشار اليهم
صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 11

الموضوع: قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة

  1. #1
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية احمد مشعل

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    الدولة
    رئيس جمهورية نفسي
    العمر
    31
    المشاركات
    3,418
    الشكر
    14,555
    شُكر 6,869 فى 2,350 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    134

    افتراضي قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة

    قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة
    كنت واقف مستنى اى تاكسى يعدى ويرحمنى علشان اروح بدرى واخلص اخيرا فى تاكسى جاى عليا شاورت للتاكسى بس التاكسى عدانى بس بعد ماخفف السرعة شوية ووقف قدام بنت ماختش بالى انها واقفة الا لما بصيت ناحية التاكسى لما عدانى وشفتها وهى بتركب التاكسى ببطء غصب عنى شوفت رجليها هى وبتركب وكمان غصب عنى افتكرت صاحبى هانى هو وبيقولى البنت تعرفها من سمانه رجليها ان كانت بتستحمى ولا معفنة هههههههههه
    بس الحق يتقال البنت كانت نظيفة وموزة جامدة باين عليها لسة مستحمية دلوقى وموش لازم اسأل مصلحة المجارى علشان اصدق المهم بصيت الناحية التانية علشان اشوف تاكسى تانى بس لفت انباهى ان التاكسى رجع لورا عليا يعنى لغاية مابقى قدامى على طول ولقيت السواق بيقولى على فين يابية استغربت بس جاوبت بسرعة شارع المحطة كشر فوشى وحسيت انو حينزل يلطشنى بس ابتسم بسرعو وقالى اتفضل اركب ماستغربتش علشان عارف ان المرور فى الوقت دة بيعمل ازمة نفسية لاى سواق حتى لو كان سايق توك توك
    لسة حركب جنبة لقيتو بيقولى معلش ياباشا الكرسى بايظ ممكن يا خدك وينزل على ركبة الانسة بصيت لركبتها وبصراحة ايدتة فى خوفه على ركبها ركبة تستحق العناية المركزة فى متحف البلاى بوى لو فى متحف بالاسم دة بصيتلها فى ادب مصطنع وقولت بس انا كدة ممكن ادايق الانسة بس ردت بابتسامة مشجعة لا ابدا اتفضل انا نازلة قريب ووسعتلى مكان واول ما تخلت التاكس طلع السواق بسرعة وشغل اغنية بتقول ابقى تعالى باليل وانا اوريك الويل فلتت ابتسامة من البنت ودارت فمها بايدها بسرعة فى خجل مصنع بصيتلها باستغراب وبعد كدة ضحكت ولما شافتنى بضحك ضحكت هي بصوت عالى وهى بتبص عليا شجعنى الضحك دة ان اتكلم معاها وافتح حوار معاها فقولتلها غريبة اوى اغانى اليومين دول حاجة مبتزله خالص اية يعنى تعالى باليل وانا اوريك الويل طيب ماتوريهوله وقتى كدة هو لازم باليل موش انتى اخت كريم ارتبكت البنت من سؤالى الغريب بس هي اربكتنى بردها لما قالتلى انت تعرف كريم اخويا فهمت الرسالة وعرفت انها فهمت برضو فقولتلها يبقى انتى سماح ازيك يا حبيبه قلبى انا على قالت فى فرحة على فقولتلها بسرعة انا على اخوكى فى الرضاعة موش انتى راضعة من ام مصطفى

    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    الجزء الثاني

    وقفنا عند ام مصطفى
    قصدى ام خليل اللى كانت مسمية ابنها مصطفى علشان ماكنش بيعشلها ولاد ردت عليا وقالتلى انت لسه فاكر قولتلها بسرعة برضو معلش اصلى الدم بيحن قالتلى الدنيا دى صغيرة اوى يا على اطلع بينا على اول الطريق السريع ماما نفسها تشوفك ضرب السواق الفرامل فجأة وهو بيقول عينى انتو تأمروا ف اندفعت بفعل القصور الذاتى بدون قصد اللى حضنها فقالتلى وهى بتعدلنى واحشنى اوى يا على وبعد ماتعدلت قالتلى بأشارة من صوابعها اللى زى العسل وهى بتفرك السبابة والسبابة يعنى بتسأل اية نظامك فى الفلوس فطلعت المحفظة المليانة دايما وطلعتلها من طرف المحفظة طرف ورقة بخمسين جنية لقيت المية واحداشر اترسمت على وشها روحت مطلع طرف ورقة بخمسين تانية فضحكت وقالتلى اية الكيس البلاستك دة اللى انت شايلة فى ايدك دة فقولتلها قصدك تقولى اية دة حقولك دة احدث موبايل نزل مصر مافيش حد ماسكة غير اللى فى الحرس الجمهوري ودافع فية سبع تلاف جند حتة واحدة لقيتها طلعت موبايلها الحديث نوكيا ان 93 وقالتلى العدة دى مريحانى ولسة جديدة 3000 جنية بس كنت عاوز اسألها من جيبك ولا تخليص حق لكن لقيت السواق بيبص فى المرايا بصة اوعدنا يا رب ف بصيتلو بصة خليك فى حالك يا روح امك وهى بصة عارفها كويس ولسة حكمل كلام مع الموزة لقيت السواق ضرب فرامل مرة واحدة ووقف التاكسى

    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

    الجزء الثالث او فردة التاكسى التالتة

    ولقيت السواق بيشتم شتيمة من نوعية يا بن ال ------------------ ويا بن ال --------------------- وطبعا واتضح ان الشتيمة دى ماكانتش ليا طبعا وانا عرفت كدة بعد مالقيت السواق نازل من التاكسي وهو لسة بيشتم شخص وكأنة لسة مخلوق قدام التاكسي من غير ماحد يا خد بالو وقبل ما ايد السولق تنزل على قفا الشخص دة وهو بيقول شوفولكم حتة تانية تموتو فيها يا ولاد الكلب فلقى الراجل بيبكى وقفت ايد السواق من التكمله على قفا الراجل على طريقة شلت يدى مع انها طبعا سليمة قال الرجل للسواق كلمتين ماسمعناش حاجة منهم وبعد كدة لقينا السواق جاى علينا وهو بيقول لا حول ولا قوة الا بالله وبيضرب كف على كف وبيكلم الموزة ويقولها معلش يا انسة الراجل دة هيروح المستشفى اللى فى سكتنا وانتى شايفة بيعيط ازاى زى النسوان وافقت البنت وهي قرفانة وانا طبعا وافقت على طول لما عرف ان الراجل دة حيركب جنبى انا والموزة وحنلصق ببعض واهو تكون فرصة تعارف مبدئ بينى وبينها ركب الراجل وهو بيشكرنى وانشغلت انا والموزة طول الطريق واحنا بنتكلم بصوت واطى عن برنامج الليلة وقعدنا نتكلم انا والموزة اللى ظهرت فى يوم مفترج زى دة ومافوقتش غير على مطوة قرن غزال بتغزنى فى جنبى بصيت للراجل باستغراب ملقيتش ولا دمعة فى عينية ولقيتو بيقول هات اللى معاك وانزل هنا يا حليتها


    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

    الحلقة الاخيرة من قصة التاكسى والركبة المليانة والمغفل انا
    الفردة الاخيرة


    وقفنا فى الحلقة الثالثة لما ركب معانا الراجل اللى رايح المستشفى وكان بيبكى
    ودة اخر سطر فى الحلقة اللى فاتت
    ومافوقتش غير على مطوة قرن غزال بتغزنى فى جنبى بصيت للراجل باستغراب ملقيتش
    ولا دمعة فى عينية ولقيتو بيقول هات اللى معاك وانزل هنا يا حليتها
    ولسة حعمل فيها هركليز واقول ان انا موش من الشباب الزيجى ميجى اللى بيروح ويجى وانا اللى قطعت بطاقتى وماشى بكارت ميناتل
    حسيت بمطوة تانية بتغزنى فى جنبى التانى وسمعت صوت الموزة بتقولى لخص يا روح امك هات عدة الموبايل والمحفظة


    فدار فى دماغى اغنية مصطفى كامل يا خسارة الرحلة

    وعرفت طبعا الموقف اللى انا فية لما لقيت السواق بيقولى انجز يا كابتن وشك موش وش بهدلة

    ضحكت وانا بقولهم يا ولاد الكاااااااااااااااااااااااااااااااااالب
    فلطشنى الراجل اللى قاعد جنبى با خر المطوة وقالى اخلص ياااد
    وطبعا زى العيال السيس سبتلهم الشنطة اللى فيها عدة الموبايل وطلعت المحفظة المليانة واديتهالهم ووقف التاكسى ووسع الراجل اللى جانبى مكان علشان انزل وسمعت الموزة اللى كنت فاكرة موزة بس هى بجد موزة بتضحك بشماتة والراجل بيقولى علشان تبقى مؤدب ومتحولش تعلق حريم تانى
    وطلع التاكسى زى الطيارة وهو وماشى جريت انا زى الصاروخ فى الشوارع والحوارى بعيد من التاكسى وانا براجع الموقف فى دماغى وبضحك بفرح وانا فرحان جدا
    وبتخيلهم وهما بيطلعو علبة الموبايل من الكيس ويشوفوها علبة موبايل حديثة مانزلتش مصر قبل كدة ويفتحوها يلاقوها فاضية من جوة ههههههههههههه وموش عارف لية اتخيلت الموزة وهى بتقول
    يا ابن ال---------------------- لما تفتح المحفظة ومتلاقيش غير 50 جنية بس ومعاها شوية اوراق موش عاوزها وحتعرف ان ال50 جنية التانية اللى وريتهالها ماكنتش غير الطرف التانى من نفس ال50 جنية اللى وريتهالها الاول
    بس الاكيد اللى موش حتخيلو خالص
    وانا حموت من الضحك هو انها موش حتنام الليل لما تكتشف انها فقدت اعز ماتملك اللى هو عدة الموبايل النوكيا ان 93 اللى ب3000 جنية اللى هى دلوقتى
    فى جيب العبد لله

    يارب تكون عجبتكم علشان انا تعبت فيها يا جماعة ولو حسيت بتقدير على المجهود اللى عملتو فى قصص تانى كتير اوى

    اشرف مشعل


    منقول من قصص اخويا اشرف مشعل




  2. #2
    .: جيماوي فعال :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2010
    المشاركات
    168
    الشكر
    2,243
    شُكر 173 فى 83 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    16

    افتراضي رد: قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    يا شماتة ابلة ظاظا فيهم

  3. #3
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية aladin02002

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Apr 2008
    الدولة
    مــــــــصـــــــــر
    العمر
    36
    Sonork
    100.1594344
    Phone
    حلمى يكون صناعة عربية
    المشاركات
    2,648
    الشكر
    899
    شُكر 2,291 فى 1,086 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    70

    افتراضي رد: قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة

    هههههههههههههههههههههههههه

    جامدة

    بس كانت محتاجة جزء خامس وأخر سادس ومكنتش تطلع النهاية الجامدة دى دلوقت

    الخامس بتصور فيه فرحتك وإنت نازل من التاكسى وبعديها الناس بتوع التاكسى بيدوروا عليك

    والسادس بتصور فيه بتوع التاكسى لما يلاقوك وإزاى توصل المعلومة للقارىء إنك إنت اللى نصبت على بتوع التاكسى

    عموما قصة جميلة وألف شكر

    وتقبل مرورى

  4. #4
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية elnahas1975

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    مصــ ام الدنيا ـــر
    Phone
    samsung 7102
    المشاركات
    3,642
    الشكر
    100
    شُكر 4,259 فى 1,810 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    122

    Talking رد: قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمدعبدالوهاب مشاهدة المشاركة
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    يا شماتة ابلة ظاظا فيهم
    ابله ظاظا مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    حب ما تعمل ......... حتى تعمل ما تحب



  5. #5
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية !!DRAGON!!

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    الدولة
    EGYPT - ASSIUT
    العمر
    29
    Phone
    N81 8G
    المشاركات
    2,196
    الشكر
    1,613
    شُكر 1,548 فى 812 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    53

    افتراضي رد: قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة

    حــــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــو
    السسبنس ال فى الموضوع

  6. #6
    مراقب سابق
    الصورة الرمزية && اشكوزا &&

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    ادخلوها امنين
    العمر
    44
    Phone
    htc s710
    المشاركات
    17,334
    الشكر
    15,846
    شُكر 32,303 فى 9,573 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    777

    افتراضي رد: قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة

    جامدة يابو مشعل
    واسلوبها جميل وخفيف

  7. #7
    .: جيماوي محترف :.
    الصورة الرمزية rawshaa

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2010
    الدولة
    ام الدنيا
    Phone
    N 95
    المشاركات
    2,464
    الشكر
    7,174
    شُكر 2,884 فى 1,564 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    130

    افتراضي رد: قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة

    ههههههههههههههههههههههههههه


    جامده اخر حاجه

    تسلم ايدك يا أحمد

    ياريت لو فيه قصص زي دي


    +++++++++++++++++++

    اممممممممممممممممممممممممواه

  8. #8
    .: جيماوي رائع :.
    الصورة الرمزية AlaYoubY

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    Egypt
    المشاركات
    505
    الشكر
    470
    شُكر 451 فى 242 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    34

    افتراضي رد: قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة

    جامدة مووووووووووووووووووووووووووووووز

  9. #9
    .: جيماوي فعال :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2010
    المشاركات
    168
    الشكر
    2,243
    شُكر 173 فى 83 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    16

    افتراضي رد: قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elnahas1975 مشاهدة المشاركة

    ابله ظاظا مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟



    معرفش ...... بس تقدر تسأل رجاء الجداوي

  10. #10
    .: جيماوي رائع :.
    الصورة الرمزية mOdY TOUCH

    الحالة
    متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    مدينه نصر
    Phone
    n80
    المشاركات
    871
    الشكر
    2,512
    شُكر 1,060 فى 450 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    30

    افتراضي رد: قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة

    ههههههههههههههههههههههههههههه جمدة جمدة

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •