قائمة الاعضاء المشار اليهم
صفحة 1 من 37 1234511 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 367

الموضوع: اذاعة نجوم الجيم فلاش 100.9

  1. #1
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية السمو

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Feb 2010
    الدولة
    %****HERE****%
    العمر
    33
    Sonork
    100.1600935
    Phone
    NOKIA C 7-00
    المشاركات
    1,988
    الشكر
    4,356
    شُكر 1,858 فى 886 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    50

    افتراضي اذاعة نجوم الجيم فلاش 100.9

    هى مش لعبه بس هى عباره عن اذاعة هانستضيف فيها ضيف يحكيلنا عن نفسه وعن حياته بالطريقه اللى تعجبه بس بدون غش ( ههههههههههههههه ) يقول اللى عايز يقوله ويخبى اللى هو عايزة عن حياته !!
    يعنى اسمه & سنه & متجوز ولا لاه & عنده عيال ولا لاه & عاداته السيئة اليومية .......!! الخ الخ
    يارب تعجبكوا الفكره وانا بصراحة نفسى ابدتى بشخص عزيز على فى المنتدى
    هو KHOLER2002 البرنس حوده موجه

    طبعا كلكوا اعذاء على قلبى لاكن انا هابتدى بحوده ومنتظرين التفاعل من باقى الاعضاء واللى يحب يستضيف حد ويستجوبوا براحته




  2. #2
    .: جيماوي رائع :.
    الصورة الرمزية m-romeo

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Apr 2010
    المشاركات
    882
    الشكر
    29
    شُكر 221 فى 141 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    22

    افتراضي رد: اذاعة نجوم الجيم فلاش 100.9

    شكراً اخي سمو على الأقتراح الجميل وتفاعولي ولكن نريد شرح أكثر عن أذاعة النجوم وكيفيه أستخدامها

  3. #3
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية السمو

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Feb 2010
    الدولة
    %****HERE****%
    العمر
    33
    Sonork
    100.1600935
    Phone
    NOKIA C 7-00
    المشاركات
    1,988
    الشكر
    4,356
    شُكر 1,858 فى 886 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    50

    افتراضي رد: اذاعة نجوم الجيم فلاش 100.9

    مشكور اخى الكريم على مرورك الكريم الاذاعة سوف تكون كالاتى اختيار عضو من اعضاء المنتدى لبرنامج كرسى اعتراف والبرنامج ده من برامج الاذاعة والعضو سوف يتم مناقشته حتى نتعرف عليه من خلال هذا النقاش وبعد قليل سوف ابدا اولى حلقات الاذاعة ومنتظرين وصول الضيف ......
    وضيف الحلقة دى هو kholer 2002 المعروف باسم حودة موجه

  4. #4
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية السمو

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Feb 2010
    الدولة
    %****HERE****%
    العمر
    33
    Sonork
    100.1600935
    Phone
    NOKIA C 7-00
    المشاركات
    1,988
    الشكر
    4,356
    شُكر 1,858 فى 886 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    50

    افتراضي رد: اذاعة نجوم الجيم فلاش 100.9

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اليوم هو اولى حلقات برنامج كرسى اعتراف من اذاعة نجوم الجيم الفلاش 100.9 ومعانا ضيف هو عزيز على قلبى واعتقد ان كلنا عارفينه هو الاستاذ حوده موجه و طبعا منتظرين سعادته يوصل الاذاعة وبالتالى تاخر البث المهم
    استاذ حودة منور الاذاعة والله بس كان للينا بعض الاسئله هانطرحها على حضرتك ومحتاجين منك اجابة ان امكن
    السؤال الاول من اين حصلت على اسم الشهرة وهو ( حودة موجه ) او ما هو سبب هذه التسمية ؟
    السؤال الثانى اسم حضرتك الحقيقى اذا سمحت ؟
    السؤال الثالث ممكن نعرف السن كام سنه ؟
    السؤال الرابع هل انت متزوج ام لا ؟
    ولو كنت متزوج هل عندك اولا ؟
    ما هى المواهب التى يجد فيها الاستاذ حودة موجه نفسة ؟
    طبيعته حياتك ومشوارك واحكيلنا مختصر عن حياتك ؟
    مش هاطول عليك ومعاك المايروفون علشان تجاوب عن الاسئلة ..............

  5. #5
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية kohlr2002

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    مصــــــــــــــــــــر
    Sonork
    100.15819636
    Phone
    موبايلات الزباين طبعا كل يوم بموبايل
    المشاركات
    6,261
    الشكر
    5,689
    شُكر 9,625 فى 3,515 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    5 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    153

    افتراضي رد: اذاعة نجوم الجيم فلاش 100.9

    االله تصدق احساسك و انت ماسك الميكروفون و اذاعه بقي شعور مختلف تمام
    المهم انا بشكر استضافتك ليا و يارب اكون ضيف خفيف ندخل في الموضوع


    السؤال الاول من اين حصلت على اسم الشهرة وهو ( حودة موجه ) او ما هو سبب هذه التسمية ؟

    بص الاسم ده من زمااااااااااان لاني كان عندي محل اسمه ( موجه )
    و كان اسم الشهره الاول كوهلر و ده عالم نفس كان مدرس في الثانوي مطلعه عليا ..و بقي بعد كده حوده موجه علي اسم المحل طبعا
    *********************************


    السؤال الثانى اسم حضرتك الحقيقى اذا سمحت ؟
    بالنسبه للاسم الحقيقي
    محمود عبد اللطيف ابو الحمد
    (حوده موجه ) اسهل بكتير طبعا
    ههههههههههههههه

    *************************************

    لسؤال الثالث ممكن نعرف السن كام سنه ؟

    بالنسبه للسن انا لسه ضغنون
    30 سنه بس

    *************************************
    السؤال الرابع هل انت متزوج ام لا ؟
    ولو كنت متزوج هل عندك اولاد ؟


    السؤال ده هيوقف حالنا يا بوب

    عموما انا متجوز و ( بس لو في حد عنده عروسه شغال بردوه )
    و عندي و لدين عندهم 3 سنين (تؤام) محمد و مروان


    *********************************************

    ما هى المواهب التى يجد فيها الاستاذ حودة موجه نفسة ؟
    بص هو عموما اي حاجه في بحث و ثقافه

    يعني لو لغات اجنبيه ديه هوايتي بقي انا معايا لغات كتير

    و اللغات الغريبه بالذات .....

    و البحث بقي في النت و ده اللي مخليني الحمد لله ناجح نوعا ما في شغلي

    **************************************

    طبيعته حياتك ومشوارك واحكيلنا مختصر عن حياتك ؟

    بص هو مش مشوار طويل لسه بقي عايش بقالي 30 سنه بس
    المهم
    انا من اول ثانويه عام في سنه 1998 بالتحديد دخلت مجال الموبايلات
    و بعد
    كده دخلت كليه اداب جامعه الاسكندريه قسم لغه عربيه و لغات شرقيه
    و معايا
    ليسانس اداب طبعا و بكارليوس تربيه
    دبلومه لغه انجليزيه في المعهد الثقافي البريطاني مده دراسه سنتين
    كورس لغات شرقيه ( فارسي - تركي - اروي )
    المهم
    السنه اللي اتخرجت فيها اتنيلت فيها قصدي اتجوزت فيها


    المهم طبعا ركزت في مجال الصيانه و ده بقي شغلي الشاغل
    و ذي ما المثل بيقول الدنيا مش بتدي محتاج
    جالي التعيين و انا مكنتش متوقعه
    و اتعينت مدرس لغه عربيه بالمرحله الاعداديه
    يومي بيكون عادي
    بصحي 7 صباحا علي المدرسه و بكون استاذ/محمود لحد الساعه 2
    و برجع ع البيت اخد عربيتي و اروح ع المحل بكون هناك ع الساعه 3
    ببقي حوده موجه بقي بعد 3
    هههههههههههههههههه
    و اروح بالليل 1 او 2 انام طبعا مفيش و قت و اصحي تاني الصبح و هكذا و هكذا ....

    اتمني اني اكون كنت ضيف خفيف عليكم وشكرا علي الموضوع الجميل


    حوده موجــــــــــه

  6. #6
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية kohlr2002

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2007
    الدولة
    مصــــــــــــــــــــر
    Sonork
    100.15819636
    Phone
    موبايلات الزباين طبعا كل يوم بموبايل
    المشاركات
    6,261
    الشكر
    5,689
    شُكر 9,625 فى 3,515 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    5 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    153

    افتراضي رد: اذاعة نجوم الجيم فلاش 100.9

    انا بقي حابب اني استضيف و احد انا بحترمه من غير ما اعرفه و ديه حقيقه

    تشعر في ردوده بالوقار و عمري ما شوفت منه موقف سيء تجاه اي عضو و حابب نتعرف عليه عن قرب
    و هو طبعا اكيد مش حبيبي انا لوحدي و ده اللي انا متاكد منه

    هو
    .:VIP Moderator

    star11star11star11star11star11
    ₪ SeTool MaStEr ₪


  7. #7
    مراقب سابق
    الصورة الرمزية && اشكوزا &&

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    ادخلوها امنين
    العمر
    44
    Phone
    htc s710
    المشاركات
    17,334
    الشكر
    15,846
    شُكر 32,303 فى 9,573 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    777

    افتراضي رد: اذاعة نجوم الجيم فلاش 100.9

    امممممممممممممممممممم
    بتحبني وتعمل فيا كدة
    هههههههههههههههه
    اعود بعد الصلاة ان شاء الله

  8. #8
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية السمو

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Feb 2010
    الدولة
    %****HERE****%
    العمر
    33
    Sonork
    100.1600935
    Phone
    NOKIA C 7-00
    المشاركات
    1,988
    الشكر
    4,356
    شُكر 1,858 فى 886 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    50

    افتراضي رد: اذاعة نجوم الجيم فلاش 100.9

    الله واكبر نشكركم على حسن استماعكم وشكر خاص لاستاذن حودة ومشكور على دعوتك للاستاذ اشكوزا
    ومعانا النجم الثانى من نجوم الجيم فلاش وهو الاستاذ اشكوزا بس طبعا الاسئلة هاتختلف واوعدك انى احضر لك اسئلة يعنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    غدا فى نفس الميعاد هانلتقى بالاستاذ اشكوزا نجم من سماء الجيم فلاش واحد المبدعين على مر الزمن من خلال هذه الصفحات مشكور استاذنا حودة موجه وعلى لقاء اخر فى الحلقة القادمة ونجم جديد من نجوم الجيم فلاش

  9. #9
    .:VIP Moderator:.
    الصورة الرمزية mohamed allam

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2010
    الدولة
    مصـــــــــــALEXــــــــــر
    المشاركات
    7,285
    الشكر
    20,667
    شُكر 19,786 فى 5,969 مشاركة
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    12 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    287

    افتراضي رد: اذاعة نجوم الجيم فلاش 100.9

    ملشى يابو حوده النور كان قاطع مسمعتش البرنامح
    حيتعاد الساعه كام
    هههههههههههههههههههههههههه
    مشكور حبيبى على البرنامج

  10. #10
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية السمو

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Feb 2010
    الدولة
    %****HERE****%
    العمر
    33
    Sonork
    100.1600935
    Phone
    NOKIA C 7-00
    المشاركات
    1,988
    الشكر
    4,356
    شُكر 1,858 فى 886 مشاركة
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    50

    افتراضي رد: اذاعة نجوم الجيم فلاش 100.9

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    احبائى واخوانى فى منتدانا الجيم فلاش معنا اليوم استاذ عزيز غالى من منتدنا وهو الاستاذ اشكوزا مش هاطول عليكوا واسيبكم معاه
    السؤال الاول من اين حصلت على اسم الشهرة وهو ( اشكوزا ) او ما هو سبب هذه التسمية ؟
    السؤال الثانى اسم حضرتك الحقيقى اذا سمحت ؟
    السؤال الثالث ممكن نعرف السن كام سنه ؟
    السؤال الرابع هل انت متزوج ام لا ؟
    ولو كنت متزوج هل عندك اولا ؟
    ما هى المواهب التى يجد فيها الاستاذ حودة موجه نفسة ؟
    طبيعته حياتك ومشوارك واحكيلنا مختصر عن حياتك ؟
    احكيلنا مشوارك فى الصيانة بالتفصيل الممل مش ممل اوى بس على قد ما تقدر ؟
    ايه هى اغرب المواقف اللى قابلت فى الصيانه وحلتها اذاى ؟
    كام جهاز قطع منك باور ؟ وهل تم حل العطل ده ام لا ؟
    ايه اكتر جهاز مش بتحب تعمل له صيانة ؟
    مش هاطول عليك ومعاك المايكروفون علشان تجاوب عن الاسئلة ..............

صفحة 1 من 37 1234511 ... الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •